خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند/ همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر اینکه خبرنگاران طلایه‌داران اطلاع‌رسانی شفاف جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند که در این راه گاه ناملایماتی‌ها را نیز تجربه می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند/ همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در نشست با اصحاب رسانه، ضمن تشکر از همبستگی همه مردم و مسئولین شهرستان نهاوند که طی روزهای اخیر ارادت خود را به انقلاب نشان دادند، اظهار داشت: همه مردم ما بسیجی و پاسدار هستند اما خبرنگاران با توجه به اینکه دارای یک هویت بسیجی هستند به‌مراتب وظیفه سخت‌تر و سنگین‌تری نسبت به اقشار مختلف دارند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران طلایه‌داران اطلاع‌رسانی شفاف جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند که در این راه گاه ناملایماتی‌ها را نیز تجربه می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه خبرنگاران باید در راستای اطلاع‌رسانی خدمات مسئولان و نقد عملکرد آن‌ها قدم بردارند، تأکید کرد: کار خبرنگاران با توجه به این مهم سخت است چراکه ممکن است مورد واکنش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز در بحث رسانه؛ هم رسانه شفاف و واقعی داریم و هم رسانه‌هایی که در راستای دروغ‌پردازی کار می‌کنند، افزود: دشمن در جنگ رسانه‌ای به بحث سیل در کشور ورود پیداکرده بود و دروغ‌پراکنی‌هایی نسبت به عملکرد مسئولین  انجام می‌داد.

مرادی ادامه داد: دچار انفعال و سرخوردگی در کار نشدن، حفظ کرامت انسانی و اخلاق رسانه‌ای در اطلاع رسانه‌ای، پاسداری از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در راستای حفظ نظام و دفاع از انقلاب اسلامی با تمام وجود از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران است.

وی گفت: امروز نقش خبرنگاران در اشاعه اقدامات و فعالیت‌های سپاه، نهادهای انقلابی و دولت برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه حفظ وحدت و انسجام ملی مهم است، تصریح کرد: دشمن در سال گذشته به دنبال اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولین بود که خوشبختانه موفق نشد.

وی با بیان اینکه باید به محتوای تولیدی در فضای مجازی و رسانه‌ها توجه شود، گفت: جلب اعتماد مردم برای تداوم فعالیت رسانه‌ها مهم است.

مرادی با اشاره به اینکه امروز همه مردم و مسئولین ما وحدت و انسجام خود را نشان دادند، افزود: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم اما با مسئولیت‌های مختلف که خوشبختانه مردم نشان دادند که ما باهم اتحاد داریم.

وی گفت: هدف دشمن از این اقدام محک زدن اتحاد مردم و مسئولین با نهادهای انقلابی است و دراین ‌بین رسالت سپاه و بسیج سنگین‌تر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار