خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

قهرمان مبارزه با تروریسم به عنوان تروریسم معرفی شده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامیضمن خبیثانه خواندن اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قهرمان مبارزه با تروریسم به عنوان تروریسم معرفی شده است، تا اینکه آمریکا روز به روز به شکست و ناکامی خود نزدیک‌تر شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۶۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

قهرمان مبارزه با تروریسم به عنوان تروریسم معرفی شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با پاسداران سپاه ناحیه فامنین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: در سال‌های اخیر دشمنان ایران اسلامی و آمریکای جنایتکار با نقشه‌هایی همچون ترور، تحریم، ایجاد منطقه‌ای نا امن و تولید تروریست همچون داعش سعی کرد ایران را به بن بست برساند و منزوی کند که این توطئه‌ها با تدابیر مقام معظم رهبری و رشادت‌های سپاه پاسداران خنثی شده و منطقه از زوال حتمی نجات پیدا کرد.

وی ضمن خبیثانه خواندن این اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از نتایج این کار احمقانه  آمریکا این است که جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش بالا رفته و برجسته‌تر شده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: قهرمان مبارزه با تروریسم به عنوان تروریسم معرفی شده است، تا اینکه آمریکا روز به روز به شکست و ناکامی خود نزدیک‌تر شود.

وی ما برای مقابله با این اقدام آمریکا طرحی را با دو فوریت آماده کردیم که استقبال بسیار بالایی از این طرح شد و درآینده در صحن علنی نیز رأی‌گیری خواهیم کرد و بعد از آوردن رأی، برخورد سختی با آمریکا خواهد شد و دولت را نیز ملزم کرده‌ایم بیش از پیش از سپاه پاسداران حمایت کرده و کمک‌های بیشتری را به این نهاد بزرگ انقلابی کند.

حاجی بابایی ابراز داشت: این اقدام ذلیلانه دشمن نشان از پاک و مقدس بودن، همیشه در صحنه بودن، قاطع و انقلابی عمل کردن و موثر و مفید بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همچنین نشان از مخالفت دشمن با مکتب و شعار حسینی است.

وی گفت: این اقدام آمریکا بیشتر یک حرکت سیاسی است تا اقدام عملی و برای حمایت از نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل و عربستان سعودی بوده که در آینده با برخوردهای شدیدتری مواجه خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از حضور فعالانه سپاه در حوادث اخیر سیل گفت: سپاه پاسداران با داشتن روحیه خدمت به مردم و عدم خیانت در این آزمون حرف اول را زد و اقدامات برجسته‌ای انجام داد که باعث تلطیف قلوب شد و همگان را به آینده امیدوار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات