خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از ارسال محموله کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان کبودراهنگ به ارزش حدود 430 میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۵۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

ارسال محموله‌ای به ارزش 430 میلیون تومان از کبودراهنگ به مناطق سیل‌زدهسرهنگ پاسدار محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: محموله کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان کبودراهنگ به ارزش حدود 430 میلیون تومان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

وی افزود: این محموله به صورت مردمی و از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: ۵ هزار دست لباس، ۲۵۰ تخته پتو، ۱۵ تخته فرش، ۲ تن سیب زمینی، ۲۵۰ کیلو برنج، ۱۰۰ عدد کنسروماهی، ۷۰ کیلو روغن، ۱۰۰ بسته ماکارونی، ۱۰۰ جفت کفش، ۳۰ بسته آب معدنی، یک دستگاه یخچال، ۱۰ دست ظروف آشپزخانه و سایر مواد غذایی شامل رب گوجه فرنگی، سویا، حبوبات، نمک و.... در مجموع به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان اقلام جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی ضمن تشکر از آقای حمیدی دهیار و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستای کردآباد و تولیدکنندگان لباس در این روستا گفت: با توجه به مطرح بودن این روستا به خوشه صنعتی تولید پوشاک، حدود ۱۰ هزار دست لباس به ارزش حداقل ۱۵۰ میلیون تومان از تولیدکنندگان خیر لباس در این روستا جمع‌آوری و به هموطنان سیل‌زده کشورمان اهدا شده است.

بداغی با تشکر از اتحادیه خبازان و بسیج اصناف شهرستان ابراز داشت: ۴۵ هزار قرص نان لواش به ارزش ۹ میلیون تومان به همت اتحادیه خبازان و بسیج اصناف شهرستان تهیه و بسته‌بندی و جمع‌آوری و ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۷۰ میلیون تومان وجه نقد از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان جمع آوری شده که برای بهره‌برداری در مناطق سیل‌زده ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان با تقدیر و تشکر ویژه از مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان کبودراهنگ گفت: با توجه به نیاز شدید هموطنان سیل زده، مردم عزیز شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج در سراسر شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات