خبرهای داغ:
استاندار همدان با اشاره به بحران سیل اخیر و با بیان اینکه صحنه‌هایی که ارتش در کنار سپاه و هلال احمر آفریدند بسیار ارزشمند است، گفت: کمک ارتش در سیل گلستان ستودنی است و با این روحیه، افسران و نظامیان ما قادر هستند مسیر و وظیفه‌ای که به آنها واگذار شده را انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۳۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

نقش ارزشمند ارتش و سپاه در سیل اخیر/ رمز پیروزی ما همدلی و وحدت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید سعید شاهرخی در مراسم روز ارتش ضمن تبریک این روز و ایام مبارک ماه شعبان، اظهار داشت: اگر  به پیشینه نامگذاری این روز برگردیم، بعد از پیروزی انقلاب دشمن با مکر و حیله به دنبال قطع یکی از بازوان توانمند انقلاب و انحلال ارتش بود.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه با تاکید مقام عظمای ولایت در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و شعار «ملت برای ارتش، ارتش برای ملت» را سر دادند.

استاندار همدان ابراز داشت: ارتش قهرمان ما در جنگ‌ها، همواره در کنار مردم بود و امروز نقش حساس و کلیدی که در قانون اساسی با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب بود، ایفا کردند و نقش پاسداری از استقلال کشور و تمامیت ارضی و پاسداری از نظام را عهده دار شدند و این سه وظیفه کلیدی است که برای ارتش در قانون اساسی در کنار سایر نیروها قائل شدند.

وی افزود: ارتش از روز اول نقش برجسته‌ای را ایفا کرد و زمانی که دشمنان نقشه کودتا را برای جلوگیری از انقلاب می‌کشیدند، این ارتش بود که متوجه شد و آن را خنثی کرد و شرایط کشور را به نفع مردم و نظام تغییر داد.

شاهرخی تصریح کرد: ارتش در زمان هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های بزرگی انجام داد که این جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

وی گفت: ارتش با بصیرت و درایت همواره در کنار مردم بوده و انجام وظیفه می‌کند و در هر جا که ضرورت داشته پیشاپیش و همراه و همگام با مردم حرکت کرده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به حوادثی که اخیرا رخ داده است، خاطرنشان کرد: در زلزله‌ای که در کرمانشاه رخ داد نقش ارتش بسیار ارزشمند بود و همچنین در سیل اخیر نقش ارتش بی‌بدیل بود.

وی با بیان اینکه  روز گذشته مقام معظم رهبری بیاناتی در خصوص ارتش داشتند که از ارتش تقدیر کردند صحنه‌هایی که ارتش در کنار سپاه و هلال احمر آفریدند بسیار ارزشمند است، ابراز داشت: کمک ارتش در سیل گلستان ستودنی است و با این روحیه، افسران و نظامیان ما قادر هستند مسیر و وظیفه‌ای که به آنها واگذار شده را انجام دهند.

شاهرخی افزود: امروز ارتش و سپاه و همه نیروهای نظامی و به ویژه سپاه قدس در دنیا شرایطی را به وجود آورده که دشمن توان نگاه چپ و تهاجم به کشور ما را ندارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و در رأس آنها آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت رویارویی و توان مقابله با ارتش و سپاه پاسداران را ندارد، ابراز داشت: دشمن به زر و زور و تزویر روی آورده و همچنین می‌خواهند مردم را از مسئولین ناامید کنند و بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد کنند اما غافل از اینکه رمز پیروزی ما همین همدلی و وحدت است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شما مردم بهترین جلوه‌های این همدلی هستید که در اتفاقات اخیر در کشور مشاهده شد، تصریح کرد: این حربه دشمنان یکبار دیگر با همدلی و وفاق که بین مردم وجود دارد با شکست مواجه خواهد شد و مردم ایران اسلامی پیروز هستند و بسیار مفتخر هستم که مردم همدان در این وفاق و همدلی پیشتاز هستند.

وی گفت: امروز همه مسئولین و ارکان در سراسر استان عزمشان بر این است که باید وجود خود را صرف مردم کنند و از هر کاری که موجب باز ماندن مردم از خدمت می‌شود، مردمی که شایسته همه نوع خدمت هستند، خودداری می‌کنند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانیم و با عزم راسخی که بین مسئولین است امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات