خبرهای داغ:
امام جمعه رزن گفت: سپاه همچون خاری در چشم دشمنان ایران وانقلاب اسلامی است، همه کشور از خدمات خالصانه سپاه در تمام دوران‌ها آگاه و ممنون است که این کار جهادی و روحیه انقلابی برگرفته از فرمایشات امام(ره) و رهبری است که با گوشت و خون پاسداران آغشته شده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

کار جهادی و انقلابی با گوشت و خون پاسداران آغشته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: سپاه به طور قطع موفق است واین موفقیت را به دعای مردم و به خلوص نیت جوانان سپاهی به دست آورده است.

وی گفت: سپاه همچون خاری در چشم دشمنان ایران وانقلاب اسلامی است، همه کشور از خدمات خالصانه سپاه در تمام دوران‌ها آگاه و ممنون است که این کار جهادی و روحیه انقلابی  برگرفته از فرمایشات امام(ره) و رهبری است که با گوشت و خون پاسداران آغشته شده است.

امام جمعه رزن با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی افزود: اتحاد تمام سلایق سیاسی و ارکان نظام حول سپاه در زمانی که کشور بسیار به این اتحاد نیاز داشت دشمنان احمق جمهوری اسلامی آن را ایجاد کردند؛ آنها می‌خواستند با این کار یکی از ارکان‌های نظام اسلامی را تخریب کنند که سبب خیر شدند.

وی ادامه داد: دشمن با اقدام خود باعث این اتحاد و همدلی داخلی شده و موجبات افزایش محبوبیت سپاه در افکار عمومی داخل و خارج کشور شد.

مولازاده عنوان کرد: اگر روزی انقلاب اسلامی ایران را بدون نام امام خمینی(ره) نمی‌شناختند؛ امروز کشور در هیچ عرصه‌ای حرفی برای گفتن نداشت اگر سپاه نبود که امام خمینی(ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات