مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله در گفتگو با بسیج:

فعالیت 10 گروه جهادی دانش آموزی استان مرکزی در مناطق سیل زده /جمع آوری 260 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله گفت: ۱۰ گروه جهادی دانش آموزی متشکل از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و اعضای فعال در مناطق سیل زده خوزستان و پلدختر در حال ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۰۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

سرهنگ پاسدار مجید غلامی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده این نهاد در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده گفت: سازمان بسیج دانش آموزی از همان ابتدای وقوع سیل، طرح ها و برنامه های متنوعی را برای کمک و خدمت رسانی در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه در قالب پویش "عیدی به همکلاسیان" کمک های درخور توجهی برای دانش‌آموزان مناطق سیل زده جمع آوری شده است، گفت: همچنین در قالب پویش «مهربانی» که از روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و با هدف جمع آوری مایحتاج دانش آموزان مناطق سیل زده آغاز شد، وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان این مناطق در حال جمع آوری است.

وی با اشاره به جمع آوری ۲۶۰ میلیون کمک نقدی و غیرنقدی برای دانش‌آموزان سیل زده تصریح کرد: ۲۰۰ میلیون کمک غیرنقدی شامل پتو، غذای کنسرو شده، وسایل گرمایشی، لباس و۶۰ میلیون کمک نقدی به این مناطق ارسال شده است.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی دانش آموزی به مناطق سیل زده افزود: ۱۰ گروه جهادی دانش آموزی متشکل از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و اعضای فعال در مناطق سیل زده خوزستان و پلدختر در حال ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین انجام فعالیت های فرهنگی، کمک تحصیلی، دیدار با خانواده شهدا و کمک در امر عمران از جمله فعالیت گروه های جهادی دانش آموزی در مناطق سیل زده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار