خبرهای داغ:
وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان ملایر از ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و نیازمندی‌های این بخش قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۷۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه 5 هزار نفریبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان ملایر از ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و نیازمندی‌های این بخش قرار گرفت.

در حاشیه این  بازدید مشکلات و کمبودها توسط نمایندگان ملایر مطرح شد و وزیر ورزش در زمینه تعمیر و تجهیز و تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری، خانه جوانان و خانه کشتی ملایر، استخر سرپوشیده و زمین چمن سامن قول مساعد داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید  با اشاره به اینکه اولویت اول وزارتخانه ورزش و جوانان در سال جاری تکمیل و افتتاح پروژه‌هایی است که حداقل 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری نیز پیشرفتی بالا دارد و امسال قطعا فاز اول این طرح  به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه به نیازمندی‌های ملایر در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: استخر سرپوشیده و زمین چمن سامن جزو اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

وی به وجود 2 تیم لیگ برتری در ملایر اشاره کرد و افزود: اسلام شهر آق گل نیز که به تازگی به شهر تبدیل شده از نظر اماکن ورزش دچار کمبود است و با توجه به وجود 12 هزار نفر جمعیت در این شهر باید احداث اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر خاطرنشان کرد: طی رایزنی‌ها، وزیر ورزش در زمینه تأمین اعتبار 50 میلیون تومانی برای تعمیر و تجهیر خانه جوانان و تأمین اعتبار 70 میلیون تومانی به منظور تعمیر و تجهیز خانه کشتی ملایر قول مساعد داد، همچنین مقرر شد اعتبارات لازم برای اتمام زمین چمن و استخر سرپوشیده سامن تأمین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات