خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند گفت: در هفته عقیدتی بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۶۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در سپاه نهاوندحبیب‌اله باشنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، به نام هفته عقیدتی در سپاه و بسیج نامگذاری شده تا یاد و مقام همه معلمان، مربیان و مبلغان که در مسیر تعلیم و ترویج علم گام نهاده و جان خود را فدا کرده‌اند گرامی داشته شود .

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فرصت مناسبی برای شناخت ابعاد مختلف شخصیتی شهید استاد مرتضی مطهری است که با اندیشه این شهید والا مقام آشنا شده و بتوانیم در راه اعتلای ابعاد مختلف دین مبین اسلام قدم برداریم .

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که از اهم این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه، میثاق با ولایت و غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده شهدا، کوهپیمایی و نشست‌های بصیرتی اشاره کرد .

وی با اشاره به فعالیت مربیان عقیدتی اضافه کرد: در این ناحیه ۳۰ نفر به عنوان مربی بکارگیری شده و در سطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت فعالیت می‌کنند ‌.

باشنا با اشاره به هدف از برگزاری برنامه های عقیدتی عنوان کرد: عمده برنامه‌های اجرایی در طول سال با هدف ارتقاء تعالی و معنویت در سپاه و بسیج و رسیدن پاسداران و بسیجیان به وضعیت آرمانی تعریف شده و مورد نظر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند .

وی اظهار داشت: در این برهه از زمان که فتنه‌های مختلف همواره منافع و مصالح افراد را تهدید می‌کنند، همه انسان‌ها نیازمند به راهنما هستند.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: مربیان عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نقش بصیرت افزایی و روشنگری دارند که راه اسلام و ولایت را برای پاسداران و بسیجیان تبیین می‌کنند تا این مجموعه بتواند در راه اسلام ناب که همان خط ولایت است بدون کمترین انحرافی حرکت کنند .

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات