مراسم احیای شب نیمه شعبان مطابق سنوات گذشته در مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق با حضور طلاب و بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۶۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در ابتدای این مراسم "تفکری" مدیر مدرسه علمیه در سخنان کوتاهی ضمن تبریک میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: باید قدردان والدین خود باشیم چون والدین ما بودند که ما را با حب اهل بیت علیهم السلام پرورش دادند و محبت این خاندان بزرگ را در دلهای ما نهادینه کردند و همچنین قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم زیرا این نظام برای همه آزادی را به معنای واقعی به ارمغان آورد.
وی در ادامه افزود: سعی شود که دعای امشب همه، دعا برای تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام باشد چون فرج ما در فرج آقا امام زمان علیه السلام است.
در ادامه حجت الاسلام هاشمی از مبلغان فعال در سخنرانی خود امتیازات این شب را برشمرد. وی گفت: تمام پیغمبران مأموریت داشتند که از فیوضات این شب بهره بگیرند و استفاده ببرند. و این شب، شبی است که خداوند به عزت و جلالش سوگند خورده است که هیچ نیازمندی را از در خانه اش دست خالی رد نکند.
حجت الاسلام هاشمی افزود: بالاترین عظمت ها و نعمت ها را خداوند متعال به ما ارزانی داشته است، و از بزرگترین این نعمت ها وجود مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است، پس باید سعی کنیم که مسیر زندگی و حرکت همه ما طوری باشد که در زمره شیعیان آن حضرت قرار بگیریم.
وی افزود: در این مجلس احیا، همه حضار دعوت شده اند و تا اذن و اجازه حضرت نباشد کسی نمی تواند قدم از قدم بردارد و در این مجلس شرکت کند و در روایات متعددی نیز وارد شده است که همه انبیای عظام الهی منتظر ولادت حضرت مهدی علیه السلام بوده اند.
در حاشیه این مراسم، کلیپ هایی در مورد انتظار برای حضار در جلسه پخش شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات