خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: دیدار و دلجویی از خانواده شهیدان عباسی مکرم، غفاری، هوشمندی و طلایی همراه با حضور اعضای بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۶۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

دیدار و دلجویی از خانواده شهیدان با حضور اعضای بسیج جامعه زنان بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دیدار و دلجویی از خانواده‌های بزرگوار شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور اعضای بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: دیدار و دلجویی از خانواده شهیدان عباسی مکرم، غفاری، هوشمندی و طلایی همراه با حضور اعضای بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار بیان داشت: این دیدار ها قطره‌ای از خون شهدا را جبران نمی‌کند که با غیرتمندی از دنیای دون دست شسته و مرز عشق را درنوردیده و در آسمان‌ها جایگاهی والا یافتند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند.

وی ادامه داد: پدران، مادران و همسران شهدا با احساس وظیفه دینی از عزیزان خود که به جبهه‌های جهاد می‌شتافتند دل کندند و با پیکر خونین و مصیبت آنان روبرو شدند و در همین حال نیز شکرگزار خدا هستند.

کتابی‌اصل عنوان کرد: فرزندان انقلاب باید به پاس همین ایثارها هوای خانواده‌های این عزیزان راداشته باشند و نگذارند جای خالی فرزندان شهیدشان راحس کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه سخت صیانت از انقلاب و عظمت آن پس از شهدا بر گردن ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات