خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

پیشروی قطار انقلاب نیازمند تقویت تفکر انقلابی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه آنگونه که شایسته شهید مطهری است به ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته نشده است، گفت: اگر بخواهیم قطار انقلاب پیش روی داشته باشد همچون گذشته و متوقف نشود باید تفکر انقلابی تفویت شود تا به انقلاب آسیب نرسد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۷۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

پیش روی قطار انقلاب نیازمند تقویت تفکر انقلابی استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته معلم و عقیدتی در سپاه با اشاره به بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری اظهار داشت: ایشان دین شناس، بصیر و دشمن‌شناس بود و در عرصه‌های مختلف و متنوع علمی فعالیت داشت.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های ایشان زمان‌شناسی بود، افزود: ایشان در دوران ورود جریانات انحرافی در دانشگاه‌ها با بصیرت خود به طور جدی به مبارزه با جریانات انحرافی پرداخت و در این مسیر تا پای جان مقاومت و ایستادگی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر ترویج اندیشه شهید مطهری در جامعه افزود: در برنامه‌های آموزشی و تربیتی در تمام مقاطع آموزشی از سطوح ابتدایی گرفته تا سطوح دانشگاهی باید اندیشه‌های شهید مطهری و آثار او آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه آنگونه که شایسته شهید مطهری است به ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته نشده است، گفت: اگر بخواهیم قطار انقلاب پیش روی داشته باشد همچون گذشته و متوقف نشود باید تفکر انقلابی تفویت شود تا به انقلاب آسیب نرسد در غیر این صورت ممکن است انقلاب دچار انحراف و آسیب شود آنچنان آسیبی که که هیچ وقت جبران نشود.

شیرزادی اظهار داشت: با روشنگری و جلوگیری از تحریف انقلاب و حضرت امام(ره) و شهدای شاخصی همچون شهید مطهری و پرهیز از روحیه اشرافیگری می‌توانیم به اهداف انقلاب دست یابیم.

وی ادامه داد: اگر مدیری جهت‌گیری مدیریتی او در راستای خدمت به مردم نباشد و به فکر رضایت سرمایه‌داران بی درد و بیگانگان باشد نه تنها به انقلاب و جامعه خدمتی نکرده بلکه آسیب نیز رسانده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: تمام تلاش جبهه استکبار این است که مدیر انقلابی سرکار نباشد تابتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات