گرامیداشت هفته عقیدتی در شهرکرد

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، نشست گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه مقاومت خواهران شهید مطهری شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۲۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست که با حضور سرگروه ها و فرماندهان واحدهای مقاومت خواهران شهید مطهر شهرستان شهرکرد برگزار شد، فرمانده حوزه شهید مطهری، با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، ضمن تبریک روز معلم، یاد و خاطره مربیان و معلمان شهید هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

وی گفت: این هفته فرصت بسیار خوبی برای قدردانی از مقام  شامخ معلم و تجلیل از زحمات بی دریغ مربیانی است که همچون مادری مهربان در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان و فراگیران کوشا هستند و ادامه دهنده رسالت پیامبران می باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: ما باید بتوانیم قشر دانش آموز و متربیان بسیجی را با اعتقادات مذهبی به خوبی آشنا نماییم، به گونه ای که خود افراد بتوانند در زمینه اعتقادی روشنگری نمایند.

وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، داشتن بصیرت شاه کلیدی برای حفظ کردن خود و دیگران در برابر هجمه های دشمن از همه جوانب اعتقادی – سیاسی – امنیتی – اجتماعی – رسانه ای و فضای مجازی است، که می تواند این تهاجم برای ما خطرناک باشد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید مطهری خاطرنشان کرد: آشنا کردن قشر نوجوان و جوان در مورد داشتن بصیرت خود می تواند گام بزرگی در برابر تهدیدات دشمن باشد و شما معلمان و همچنین ما بسیجیان از جمله افراد خاص جامعه می باشیم که باید در گام دوم انقلاب به بهترین نحو برای اجرای برنامه در همه زمینه های فرهنگی اجتماعی تلاش داشته باشیم و تمام هم و غم و توان خود را در پرورش و استعداد یابی جوان و نوجوان برای مدیریت کشور عزیزمان در آینده عزم نمائیم .

وی در پایان با تقدیر از تلاش تمامی معلمان و مربیان عزیز و فرماندهان واحدهای مقاومت که در سال گذشته برای بهتر اجرا شدن برنامه های بسیج کوشش کردند گفت: ان شاالله در این سال جدید که با نام سال رونق تولید نامگذاری شده است، بتوانیم برنامه های محوله را به بهترین نحو اجرا کنیم.

ارسال نظرات