خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به نقش اثرگذار فرهنگیان در هویت‌سازی جامعه گفت: به فرموده رهبری معلمان پایه‌ریزان تمدن نوین و جهادگران میدان کارزار با جهل و بیسوادی هستند که برای جامعه و نسل جوان هویت‌سازی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۹۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

فرهنگیان نقش اثرگذاری در هویت‌سازی جامعه دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداوود امروز در همایش یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با عنوان «همایش معلم، شهدا و ولایتمداری» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مفاخر و شهدای ارزشمند استان اشاره و اظهار کرد: همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین  به عنوان شهر علما، فضلا، شهدا و مفاخر  بزرگ شناخته می‌شود.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان عظیم‌ترین نهاد فرهنگی، آموزشی و تربیتی کشور رسالت بالندگی نسل آینده را برعهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: فرهنگیان با ظرفیت بالای فرهنگی، ملی و ارزشی خود به عنوان مولدان اندیشه و دانایی با ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلامی مبنتی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  تربیت 6 ساعتی را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از تحول بنیادن آموزش و پرورش عبو می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه این سند به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

پورداوود با پسندیده دانستن برگزرای مراسم بزرگداشت شهدای فرهنگی خاطرنشان کرد: بزرگداشت شهیدان فرهنگی از سویی تعلیم صبر و صلابت و  تکریم فخر و شرافت و از سوی دیگر تعلیم شورو حماسه است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار فرهنگیان در هویت‌سازی جامعه یادآور شد: به فرموده رهبری معلمان پایه‌ریزان تمدن نوین و جهادگران میدان کارزار با جهل و بیسوادی هستند که برای جامعه و نسل جوان هویت‌سازی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات