مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر گفت: برای پیشرفت و تعالی کارها باید استاد مطهری را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و آثار آن بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۶۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰

سپاه نقش عمارها ومالک اشترها را دنیا ایفاء میکند/ باید آثار شهید مطهری را الگو و سرلوحه خود قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت هفته هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم همایش مراسم تجلیل از مربیان برتر عقیدتی وهادیان سیاسی در سالن ارشاد شهرستان کوثر بر گزار شد.

حجت الاسلام والمسلین فیاض تمجید در این مراسم با اشاره به جایگاه والای استاد بزرگوار شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: برای پیشرفت و تعالی کارها باید استاد مطهری را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و آثار آن بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی گفت: شهید مطهری با تحجر وهم با روشنفکران غربی مبارزه می کرد وبه تعلیم وتربیت ارزش ویژه ای قادل بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان واین دعوت الهی آمادگی را برای حضور در این دعوت الهی لازم دانست و افزود:  هرکس ماه مبارک رمضان را درک نکند وغفران الهی را بر خودشامل نکند آدم بدبختی وملعونی است.

وی بیان داشت: امروز جبهه هایی که در مقابل تشیع ایران قرار گرفته تمامی احزاب ومستکبران عالم است امروزه بعضی ها بر طبل ناامیدی می کوبند

حجت الاسلام تمجید گفت: جنگ با آمریکا تا کی ادامه خواهد داشت وچرا در مقابل آمریکا تسلیم نمی شویم در حالی که خداون سبحان به مسلمانان وعده نصرت داده است وهمانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که امروز سپاه نقش عمارها ومالک ها را دنیا ایفاء میکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر در پایان خاطر نشان کرد: امروز آمریکای مستکبر با ایجاد فشارهای اقتصادی وفشارهای روانی سعی در ایجاد نارضایتی در بین مردم دارد وهر روز به بهانه های واهی تحریم های جدیدی اعمال می کند در حالی که مردم ما از اول انقلاب در تحریم هستند ومردم ما با پایداری انشا اله با سربلندی از این آزمون بیرون خواهند آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار