خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

شهید مطهری از لحاظ زمان‌شناسی فردی کم نظیر بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: شهید مطهری از لحاظ زمان‌شناسی و درک عمیق نسبت به مشکلات جامعه فردی کم نظیر بود.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

شهید مطهری از لحاظ زمان‌شناسی فردی کم نظیر بودحجت الاسلام قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت یاد استاد بزرگ علامه شهید مطهری و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به جهادگران عرصه فرهنگی و دینی در مورد شخصیت کم نظیر شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی دارای ابعاد برجسته و درخشان بود که گذشت زمان، یاد و نام و کلام ایشان را دچار فرسودگی نکرده است.

وی افزود: شهید مطهری از لحاظ زمان‌شناسی و درک عمیق نسبت به مشکلات جامعه فردی کم نظیر بود؛ در حالی که می‌توانست در شهر مقدس قم بماند و درجات اجتهاد خود را کامل کند اما از باب عمل به وظیفه به شهر تهران مهاجرت کرد و در دانشگاه تهران با حجم بالایی از مشکلات و شبهات دینی و سیاسی مشغول به نشر اسلام ناب شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: شهید مطهری جزء اولین کسانی بودند که ایمان راسخ به جمهوری اسلامی داشت و با تمام التقاط ها و تفکرات ناصواب جنگید.

وی ادامه داد: ایشان بعد از امام راحل اولین شخصی بودند که مجاهدین خلق را معرفی کرد و عقاید ایشان را به صورت علنی در بین انظار عمومی تبیین کرد و به همین علت بود که گروه فرقان ایشان را از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار داد چراکه با افکار و عقاید منحرف این گروهک مخالف بود.

دهنوی شهید مطهری را الگویی مناسب و قابل اعتماد برای نسل جوان عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار در اواخر عمر با برکت خود را به عنوان مشاوری امین و متعهد و دلسوز برای امام راحلو رهبری نقش ایفا می‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که جوانان عزیز از کتب ارزشمند این شهید والامقام استفاده کافی و وافی را کرده و همچنین همه ما ادامه دهنده راه این عالمِ دینی و چراغِ روشنگر و بصیرت افزای سیاسی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات