خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: با ورود سپاه در عرصه های داخلی و خارجی تمام معاملات و نقشه های دشمنان درهم شکست و نتوانستند به نقشه های از پیش تعیین شده خود برسند که در آخرین اقدام خود سپاه پاسداران را جز گروههای تروریستی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۸۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار کرد: هویت سپاه به مکتبی بودن و اتکاء به اندیشه توحیدی و گفتمان دینی برخاسته از گفتمان نبوی و علوی است که باید اندیشه وگفتمان توحیدی را بشناسد وبه آن عمل کرده و از آن پاسداری کند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در راستای عمل به رسالت واهداف تعیین شده، در حد توان انجام وظیفه نموده است و به منظور تداوم انقلاب و دفاع از نظام، سپاه در بعد فرهنگی، سیاسی، امنیتی، علمی و نظامی دارای فکر و اندیشه بوده و در مواقع لزوم به صحنه آمده است.

حسینی افزود: با ورود سپاه در عرصه های داخلی و خارجی تمام معاملات و نقشه های دشمنان درهم شکست و نتوانستند به نقشه های از پیش تعیین شده خود برسند که در آخرین اقدام خود سپاه پاسداران را جز گروههای تروریستی اعلام کردند.

این مسوول یادآور شد: تروریستی نامیدن سپاه، نشان از عجز و ناتوانی سران استکبار است که این اقدام باعث همدلی و وحدت بیشتر مردم و جریانات و حمایت بیشتر مردم و گروهها از سپاه شده است که نشان می دهد این اقدام دشمن هم راه به جایی نخواهد برد و گام دوم انقلاب را همچون گذشته با اقتدار و صلابیت بیشتری پیش خواهیم برد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین تاکید کرد: هدف ترامپ از تروریست نامیدن و بدنام کردن سپاه پاسداران تضعیف قدرت دفاعی کشورمان است و هدف دیگر او تضعیف قدرت انرژی است، ما در دنیا از لحاظ استخراج نفت مقام برتری داریم و ترامپ بدنبال فلج کردن اقتصاد ایران با تمامی قوا و اهرم هایی که دارد، می باشد.

وی ابراز کرد: ترامپ در گسل های قومیتی هم دست گذاشته است که در انتخابات پیش رو این می تواند هم تهدید باشد و هم فرصت که باید هوشیار باشیم.

حسینی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون با نصرت های زیادی روبرو بودیم به عنوان مثال حادثه طوفان شن در طبس که شکست نظامی آمریکا را در پی داشت، دفاع مقدس که ذره ای از خاک خود را واگذار نکردیم، حمله صدام به کویت، حمله امریکا به افغانستان و عراق و... می باشد.

این مسوول گفت: امروز دشمن به دنبال تفرقه میان مردم و مسوولین نظام هستند و می خواهند در دنیا بگویند ایران از برجام خارج شده است در حالیکه ایران برخی از اقدامات را تعدیل کرد به دلیل خروج آمریکا از برجام.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به تفکر انقلابی گری گفت: برای برطرف شدن مشکلات معیشتی، باید تفکر اقتصاد برجامی( تفکری که نگاه آن به خارج است) کنار برود و به خودباوری و روش انقلابی خود بازگردیم.

وی در خاتمه تکیه بر اقتصاد خارجی را همچون سراب دانسته و تصریح نمود: راهی که رهبری برای ما نشان داده اند، راه حل بیرون رفت از گذرگاه فتنه است. تنها راه برطرف شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی، توکل بر خدا، اعتماد به نفس، خود باوری ، تکیه به ظرفیت های ملی و بازگشت به اصل و روش انقلاب خود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها