خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید مبارکی همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری گفت: یکی از خصوصیات این شهید بزرگوار مقابله با انحرافات اجتماعی بود.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۴۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

یکی از خصوصیات شهید مطهری مقابله با انحرافات اجتماعی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور فرمانده حوزه شهید مبارکی و اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های تابعه در سالن جلسات سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

فرمانده حوزه شهید مبارکی همدان در این نشست با تبریک هفته عقیدتی و ماه مبارک رمضان بر بهره‌گیری از فرصت‌های گرانقدر در این ماه تاکید کرد.

حیدری با بیان مطالبی درباره ابعاد شخصیتی شهید مطهری گفت: یکی از خصوصیات این شهید بزرگوار مقابله با انحرافات اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری بر جلوگیری از انحرافات در فکر و اندیشه بسیار تاکید داشت، گفت: ایشان معتقد بود انحراف در فکر و اندیشه موجب رواج انواع رفتارهای انحرافی در رفتار و کردار اعضای جامعه به خصوص نسل جوان می‌شود‌.

فرمانده حوزه شهید مبارکی همدان بیان کرد: استاد مطهری ضعف نیروی ایمان را یکی دیگر از عوامل رشد انحرافات در جامعه می دانست.

وی در ادامه با تأکید بر بهره‌گیری از برکات ماه رمضان عنوان کرد: در ماه میهمانی خدا می‌توان برای تقویت ایمان و رشد و گسترش معنویت برای خود و اجتماع بهره کامل را برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات