روز گذشته طی حکمی ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور آموزشی منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، از سال گذشته تنش جدی بین ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در فضای رسانه ای استان بوشهر اغاز شد که بارها در نشست های خبری و اداری علیه همدیگر سخنانی در خصوص تخلفات مطرح می شود.

ناصر کرمی که مدعی بود همه اتهامان قانونی است و اقدام غیر قانونی تاکنون انجام نداده است اما نماینده مردم بوشهر در مجلس به جد پیگیر و در در تصمیم خود جهت تغییر در اداره آموزش و پرورش استان بوشهر پافشاری داشت.

دریافت دو اضافه کار از استان و وزارتخانه، تدریس در دانشگاه غیردولتی با کد یک مدرس دیگر، افت برخی رتبه های آموزشی استان و ابهاماتی درباره برخی قراردادهای این اداره کل حاشیه ساز شد که کرمی بارها در نشست های مطبوعاتی در این موارد توضیحات کاملی مطرح کردند.

 بعداز یکسال تنش روز گذشته طی حکمی ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور آموزشی منصوب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر مشاور وزیر شد/ تلاش استاندار سابق بوشهر برای ماندگاری کرمی در بوشهر

به گفته برخی منابع غیر رسمی استاندر سابق بوشهر صبح امروز با حضور در وزارت آموزش و پرورش سعی دارد تا از رفتن کرمی از استان بوشهر جلوگیری کند تا شاید بتواند در آینده از ظرفیت وی برای ورود به بهارستان استفاده کند.

براساس اخبار غیر رسمی در برخی از شبکه های اجتماعی استان بوشهر اگر کرمی راهی پایتخت شود به نظر می رسد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر جایگزین کرمی خواد بود.

انتهای پیام//

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات