وزیر صمت با صدور حکمی سعید زرندی«معاون طرح و برنامه وزارتخانه» را با حفظ سمت به عنوان مسئول اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی جذب سرمایه گذاری با هدف ساخت داخل کالاهای منتخب وارداتی دارای قابلیت صادرات منصوب کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۶۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی سعید زرندی«معاون طرح و برنامه وزارتخانه» را با حفظ سمت به عنوان مسئول اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی جذب سرمایه گذاری با هدف ساخت داخل کالاهای منتخب وارداتی دارای قابلیت صادرات منصوب کرد.

 

به گزارش شاتا، در بخشی این حکم آمده است:

انتظار دارد برابر مقررات و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و با همکاری ستاد اقتصاد مقاومتی وزارتخانه گام های مثمر ثمری بردارید.

همچنین تأکید شده است: ضروری است با همت جنابعالی و مدیران مربوطه، اجرایی کردن این پروژه، جزو اولویت‌های آن سازمان قرار گرفته و با همکاری مسئولین ذی‌ربط و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها و متخصصین بخش خصوصی، نسبت به تدوین برنامه های اجرایی به همراه ساختار شکست فعالیت‌ها (w.b.s)وبرنامه زمانبندی (Gant chart) مطابق فرم‌های پیوست اقدام و با پیگیری مستمر و به موقع ،گزارش ماهانه پیشرفت کار به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در معاونت طرح و برنامه ارسال شود .

در حکم ابلاغی بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی به عموم جامعه نیز تأکید شده است.

ارسال نظرات