خبرهای داغ:
معرفی مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۹۱۳۸۴۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، با حضور فرماندهی ناحیه شاهین شهر و میمه، جانشین فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی، معاونت بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان و فرماندهان رده‌های مختلفی بسیج دانشجویی شهرستان شاهین شهر، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
در ابتدای جلسه سرهنگ جهانگیری فرمانده ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی در شهرستان از جایگاه مهمی برخوردار است، و باید دارای نفوذ خوبی هم در دانشگاه و هم در سطح شهرستان باشد.
وی افزود:فرماندهان بسیج باید مبنای فکری امیرالمؤمنین علیه السلام را در مدیریت اصل قرار دهند، و بتوانند در گفتار و رفتار الگوی دانشجویان دیگر باشند.
جهانگیری خاطر نشان کرد:در شرایط کنونی که هجمه فرهنگی به قشر جوان به خصوص دانشجویان زیاد شده است، وظیفه بسیج دانشجویی بسیار مهم و حساس است که بتواند با تغذیه فکری مناسب و روشنگری دانشجویان را از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دور کند
درادامه این مراسم اقای انوری جانشین فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان از بسیج دانشجویی به عنوان یکی از مهمترین قشر‌های کارآمد بسیج یاد کرد و گفت:انتظار از بسیج دانشجویی زیاد است که بتواند در اندیشه دانشجویان تاثیر گذار باشد.
در پایان از زحمات شایسته برادر اکبرپور تقدیرات بایسته به عمل آمد و برای اقای جزی توفیقات حضرت حق برای پیمودن مسیر پیشرو را خواستار شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها