رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۶۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر علی احمدی زاده در این پیام بر ایجاد، به روزرسانی و توسعه روابط عمومی شبکه‌ای برای دستیابی به اعتماد تاکید کرد. 

 

متن پیام رییس جهاددانشگاهی بوشهر به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اینکه با گذشت زمان تاثیر فناوری در حوزه ارتباطات بیشتر می‌شود، برای حرکت صحیح در این فضا ضروری است افراد فعال در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، اصل رفتار منصفانه همراه با صداقت را با دانش روز تلفیق نمایند تا محصول ارزشمندی به نام اعتماد برداشت کنند که این مهم در یک سازمان تنها با ایجاد، به روزرسانی و توسعه روابط عمومی شبکه‌ای حاصل می شود.

 

جهاددانشگاهی نیز به عنوان یک نهاد انقلابی و مجموعه علمی-فرهنگی پیشرو بایست این امر را در نظر داشته باشد و روابط عمومی این نهاد نیز با یک برنامه ریزی منسجم و دقیق از حیث نرم افزاری سعی در تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد.  

 

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان قابل توجه است. نتیجه روابط عمومی مهندسی تفاهم است و هدف اصلی از ارتباط تأثیرگذاری، تغییر رفتار و رسیدن به اشتراک و سهیم شدن با یكدیگر است. روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی برای مرور نقش و جایگاه روابط عمومی و بهانه‌ای برای سنجش و ارزیابی راه‌های رفته و تصمیم‌سازی برای آینده‌ای بهتر از قبل است. 

 

فعالیت های موثر و ارزشمند مدیران روابط عمومی‌ جهاددانشگاهی و مجموعه‌های سازمانی، در کنار تلاش بی شائبه رابطان خبری، طراحان و مجریان هنری و فعالان و دست اندرکاران نشر قابل تقدیر است و بی شک با برنامه ریزی علمی و بررسی سرفصل‌های کاری به خصوص معرفی هدفمند قابلیت ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی اثرات خوبی در بر خواهد داشت.

 

نگاه حاضر به جایگاه روابط عمومی می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور برداشته و این مهارت را در مرتبه واقعی خویش قرار دهد. در واقع می‌توان گفت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی باشد.

 

من به سهم خود این روز را به همه همکاران جهادگر در بخش‌های مرتبط جهاددانشگاهی و همه اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهادها تبریک می‌گویم و توفیق و سربلندی آنان در مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های والا به ویژه در عرصه فعالیت‌های مربوط به حوزه کاری ایشان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

علی احمدی زاده

۲۷  اردیبهشت ۹۸

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات