دکتر احمدرضا بسیج روز جمعه و قبل از شروع خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرکرد در جمع نمازگزاران و روزه داران به معرفی ابعاد زندگی فردی و علمی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پرداخت.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۷۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج؛ مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را بعد از انبیا و معصومین، یک الگو و شخصیت جامع در عصر حاضر معرفی کرده و تبعیت و الگو‌گیری از ایشان را ضروری دانست.

دکتر بسیج از ویژگی‌های اخلاقی بارز مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، شخصیت محکم و تغییرناپذیر ایشان در طول زمان در مقابله با طواغیت و زیاده‌ خواهی‌های زورگویان را بر شمرده و بی آلایش و زندگی ساده در مسئولیت‌های مختلف را از افتخارات زندگی ایشان دانست.

ایشان از لحاظ علمی؛ شخصیت تنها کسی که اجتهاد و فقاهتش مورد تأیید مراجع و علما قرار گرفته مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) معرفی کرده و از نمازگزاران به خصوص جوانان خواهان تحقیق و بررسی و مطالعه و معرفی شخصیت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) شد.

مسئول بسیج اساتید استان در خصوص صدور بیانیه گام دوم انقلاب، تیزهوشی و فقاهت همراه با تقوا، دوراندیشی همراه با امید و تشخیص مصالح اسلامی را همراه با توکل بر خدا از خصوصیات ملموس مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در متن این بیانیه دانست.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات