خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خبر داد
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از افزایش تعرفه عوارض ترخیص لوازم ضبط شده ساخت و سازهای غیر مجاز سال جاری در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

افزایش تعرفه عوارض ترخیص لوازم ضبط شده ساخت و سازهای غیر مجاز در همدانحسین مردانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان اظهار داشت: با هدف بازدارندگی از ساخت و ساز های بدون پروانه و پیشگیری از تبعات اینگونه ساخت و سازها عوارض جمع آوری، انتقال، انبارداری و ترخیص لوازم ضبط شده ساخت و سازهای غیر قانونی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

وی با اشاره به تصویب تعرفه عوارض سال ۹۸ توسط شورای اسلامی شهر همدان و ابلاغ آن به مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان ابراز داشت: معیار محاسبه عوارض ترخیص کالای ضبط شده بر اساس نوع تخلف صورت گرفته است.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان به مبالغ مصوب شده در تعرفه سال ۹۸ اشاره و عنوان کرد: عوارض هر مورد ترخیص لوازم در احداث غیر قانونی طبقه فوقانی 7 میلیون ریال، تعمیرات اساسی غیر قانونی و مغایر با پروانه پنج میلیون ریال و تعمیرات جزئی غیر مجاز یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام محاسبه و دریافت دقیق عوارض مورد اشاره توسط واحد درآمد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری تاکید کرد: با هدف جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و لزوم اجرای دقیق مصوبات شورای اسلامی شهر همدان از اعطای هرگونه تخفیف به عاملین ساخت و سازهای غیرقانونی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات