خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای 11 عنوان برنامه طی ایام ماه مبارک رمضان در پایگاه آمنه(س) همدان

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان از اجرای 11 عنوان برنامه طی ایام ماه مبارک رمضان در پایگاه آمنه(س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۱۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

اجرای 11 عنوان برنامه طی ایام ماه مبارک رمضان در پایگاه آمنه(س) همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان در محل پایگاه حضرت آمنه (س) این ماه را از بهترین و ارزشمندترین ماه‌ها در دین اسلام دانست و اظهارکرد: ماه رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس است که در اسلام بر استفاده و بهره‌مندی هر چه بیشتر از اوقات پرخیر و برکت آن در راستای رشد و تعالی افراد سفارش شده‌ است.

وی از اجرای 11 عنوان برنامه طی ایام ماه مبارک رمضان در محل پایگاه خبر داد و عنوان کرد: در راستای بهره‌مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت برنامه‌های مختلفی همچون برپایی محفل جزء خوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن، مسابقات قرآنی، جلسات احکام و تفسیر موضوعی نهج البلاغه، برگزاری ایستگاه صلواتی به هنگام افطار در بین نمازگزاران، اجرای طرح ضیافت افطاری، توزیع سبد کالا در بین نیازمندان، برگزاری مراسم شب‌های قدر، کارگاه های آموزش سلامت، آموزش‌های قرآنی و مذهبی برای نونهالان و... در محل پایگاه حضرت آمنه(س) اجرا می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه با حضور قاریان و حافظان خوش صوت در محل پایگاه برگزار می‌شود، افزود: پس از جزء‌خوانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مبلغین به تفسیر آیات پرداخته می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه، نیاز امروز جامعه را ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات امروز در جامعه به دلیل دوری از فرهنگ و اخلاق قرآنی و عدم اجرای دستورات قرآنی است؛ بنابراین باید در راستای احیا و ارتقای فرهنگ و سبک زندگی قرآنی بیش از پیش تلاش کرد.

اسدی با تاکید بر اینکه باید اجرای فعالیت‌های قرآنی در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه باشد، یادآور شد: اجرای فعالیت‌های قرآنی در صورتی که موجب ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه باشد، به طور قطع اثربخش خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات