خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

هیچ ملت انقلابی با مذاکره و سازش نتوانسته دشمنان را به عقب براند

مراسم گرامیداشت سالروز آزارسازی خرمشهر به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در محل امام زاده محمد طاهر (ع) شهر آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۲۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز آزارسازی خرمشهر به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در محل امام زاده محمد طاهر (ع) شهر آوج برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان افزود:اگر ملتی جهاد در راه خدا را ترک کند خداوند برآن ملت لباس خواری وذلت می پوشاند.

وی گفت: نابودی دشمن در گرو جهاد و مقاومت در راه خدا و مقابلع با دشمنان می باشد وهیچ ملت انقلابی با مذاکره و سازش نتوانسته دشمنان را به عقب براند.

هاشمی با اشاره به آثار جهاد در جامعه اسلامی تاکید کرد: شاد شدن دل مومنین و همچنین نابودی دشمنان به دست مجاهدین از آثار وبرکات جهاد در راه خدا می باشد.

وی در ادامه گفت: بر اساس مبانی قرآنی خداوند می فرماید ،قاتلوهم حتی لا تکونوا فتنتا واین مورد تکلیف الهی برای ما می باشد.

امام جمعه شهر آوج افزود:ی کی دیگر از برکات وآثار جهاد جمع شدن فساد در جامعه اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با بهره گیری از مفاهیم قرآنی پا به عرصه جهاد و شهادت گذاشتند و حماسه آزاد سازی خرمشهر را رغم بداند.

حجت الاسلام هاشمی در خاتمه یادآور شد: در مواجه با دشمنان تنها رمز موفقیت مقاومت و ایستادگی و اعتماد به وعده الهی می باشد

در پایان مراسم حاضرین با نثار شاخه گل و فاتحه با شهدای شهر آوج تجدید میثاق گرداند.
انتخاب پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها