خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مصباح الهدی حوزه کوثرالنبی(س) همدان خبر داد
فرمانده پایگاه مصباح الهدی حوزه کوثرالنبی(س) همدان از برگزاری برنامه‌های ویژه ماه رمضان در پایگاه مصباح الهدی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

برگزاری برنامه‌های ویژه ماه رمضان در پایگاه مصباح الهدی همدانرباب گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی بوده و از احترام خاصی برخوردار است.

وی افزود: با شروع این ماه شور و اشتیاق مردم برای اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده‌داری و عبادت و تلاوت قرآن و... بیشتر شده و روح و جان خود را از سرچشمه این ماه الهی سیراب می‌کنند.

فرمانده پایگاه مصباح الهدی حوزه کوثرالنبی(س) همدان در خصوص برنامه‌های خاصی که به‌مناسبت ایت ماه مبارک در این پایگاه برگزار می‌شود، گفت: یکی از این برنامه‌ها سحرخیزان کوچک است که روزه اولی‌ها در برنامه افطاری شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین برپایی ایستگاه «قرآن بخوان جایزه ببر»، جملات زیبا درباره ماه رمضان بگویند و جایزه بگیرند، احکام بانوان، جوان‌سازی مسجد و فعالیت‌های گسترده برای جوانان و برنامه‌های آموزشی، تفریحی و زیارتی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: برگزاری مسابقات حدیث یاس هر شب مزین به نام یکی از ائمه، پیوند مدارس دارالفنون، فروغ و مطهری با مسجد، مسابقات کتبی(سیر مطالعاتی قرآنی) در طول ماه مبارک رمضان، برپایی نمایشگاه قرآنی، کرسی تلاوت قرآنی، جمع آوری کمک های نقدی جهت اجاره یک‌روزه نانوایی در پایین شهر با ارائه ژتون نان در چند میز مدرسه در پایین شهر از دیگر برنامه‌های این پایگاه است.

وی خاطرنشان کرد: میهمانی شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که هر هفته بعدازظهر بر مزار یکی از شهدا برگزار می‌شود و قبل از اذان در مسجد وصیتنامه و زندگینامه آن شهید والامقام قرائت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات