خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان ثاراله همدان خبر داد

ثبت‌نام طرح نهج‌البلاغه خوانی طی لیالی قدر در همدان

مسئول هیئت رزمندگان ثاراله همدان از ثبت‌نام طرح نهج‌البلاغه خوانی طی لیالی قدر در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

ثبت‌نام طرح نهج‌البلاغه خوانی طی لیالی قدر در همدانمصطفی میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: هیئت رزمندگان ثاراله همدان قریب چهار ماه است پیرو گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری فرمودند تحویل جوانان شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار جذب خادمین را در فضای مجازی شروع کردیم که قریب 150 نفر در تخصص‌های مختلف ثبت‌نام کردند، گفت: این هیئت امروز به این تخصص‌ها نیاز دارد بخصوص رسانه، پشتیبانی و تحقیق و پژوهش که گردهمایی‌های مختلفی به‌صورت فصلی برگزار می‌شود.

مسئول هیئت رزمندگان ثاراله همدان در ادامه تصریح کرد: اولین برنامه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حسینیه امام(ره) برگزار شد که قریب به ۵ هزار نفر جمعیت شرکت کردند.

وی در خصوص کمک به سیل‌زدگان در ابتدای سال جاری ابراز داشت: در خوزستان در شهرستان شوش کار کمک به سیل‌زدگان انجام گرفت و کارهایی از قبیل کمک‌رسانی به هشت روستا، رساندن غذای گرم، ساخت و ساز، تخلیه آب و تخلیه فاضلاب‌ها که در قالب نماهنگ در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان در حسینیه امام(ره) پخش شد.

میرزایی تصریح کرد: اردوی قم و جمکران نیز از دیگر برنامه‌ها بود که در نیمه شعبان از جمکران به‌صورت زنده اجرا کردیم.

وی ابراز داشت: قریب به ۱۰ برنامه هیئت‌پژوهی داریم که برنامه شب‌های لیالی قدر به مدت پنج شب در حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود که سنگین‌ترین برنامه است که به کمک اعضای هیئت به خوبی در حال انجام است.

مسئول هیئت رزمندگان ثاراله همدان در خصوص طرح نهج‌البلاغه خوانی گفت: ثبت‌نام نهج‌البلاغه خوانی یک نهضت جهانی است که در شب‌های قدر ثبت‌نام انجام می‌شود و قرار است تیم‌های مطالعاتی با موضوع انس با نهج‌البلاغه شکل گیرد که مرحله اول آن تا عید غدیرخم ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات