یکی از رزمندگان جبهه مقاومت اقتدار را مولفه اصلی امنیت و آسایش کشور دانست و اظهارداشت: اگر جمهوری اسلامی با اقتدار تمام در مقابل استکبار جهانی ایستاده به برکت وجود رهبری حکیم است.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم آفاقی در یادواره شهدای کوی جعفریه مارالان تبریز گفت: اگر رزمندگان هدوران دفاع مقدس در زمان جنگ تحمیلی ایستادگی نمی کردند الان این امنیت را نداشتیم چراکه امنیت با اقتدار به وجود می آید و شهدا در زمان جنگ این را به اثبات رساندند.
 
وی افزود: شهدا راه را درست انتخاب کردند و به مقصد خود رسیدند و اگر امروز قدر شهدا را ندانیم آن دنیا تاوان سختی در انتظارمان خواهد بود. 
 
آفاقی اقتدار اضافه کرد: سپاه پاسداران پشتیبان انقلاب اسلامی است و سربازان گمنام این نیروی مقتدر، از جان و مال خود در همه حال و زمان خواهند گذشت و تا آخرین قطره خون از عقیده خود باز نخواهند گشت. 
 
وی ادامه داد: ملت ایران ، ملتی با ایمان و پایبند به ولات فقیه است، گرچه با بی تدبیری برخی  مسئولان فعلی مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ولی باز هم می توان مانند مشکلات دیگر از این مرحله هم با تکیه به توان داخلی و سپردن برخی امورات به جوانان انقلابی و نابغه ایران عبور کرد.
ارسال نظرات