خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های بر ضرورت ایجاد رفاه کارکنان تاکید کرد و گفت: در برنامه‌ریزی رفاهی باید توجه ویژه به حفظ کرامت انسانی و حرمت کارکنان داشته باشیم تا محیطی سالم‌تر فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۱۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

ضرورت ایجاد رفاه کارکنان در امور زندان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در جلسه شورای رفاهی کارکنان اداره کل زندان‌های استان همدان با اشاره به ضرروت ایجاد رفاه کارکنان و اهمیت توجه به رفاه کارکنان و ایجاد بستر مناسب برای انجام امور مربوط به رفاهی کارکنان اظهار داشت: این موضوع موجب ارتباطات مناسب‌تر و معقولانه‌تر آنان با ارباب رجوع می‌شود و بازخورد مثبت آن برای سازمان خواهد بود.

وی بر ضرورت ایجاد رفاه کارکنان تاکید کرد و گفت: در برنامه‌ریزی رفاهی باید توجه ویژه به حفظ کرامت انسانی و حرمت کارکنان داشته باشیم تا محیطی سالم‌تر فراهم کنیم.

مدیرکل زندان‌های همدان خاطرنشان کرد: به طورحتم ارائه خدمات رفاهی در ایجاد انگیزه و رضایت کارمندان در جلب رضایت ارباب رجوع تاثیر دارد و این مهم در سلامت اداری و سرعت کارها تاثیر به سزایی دارد.

وی اظهار کرد: تعاونی‌های متشکله از قبیل اعتبار، بیمه تکمیلی، مصرف و مسکن جلسات مستمر تشکیل و نسبت به ارائه خدمات مطلوب‌تر به کارکنان و اعضاء اقدام کنند.

پروین ادامه داد: اقدامات مطلوبی را در زمینه ارائه خدمات رفاهی برای رفع نیازهای کارکنان و خانواده‌های آنها در دستور کار خود قرار خواهیم داد تا زمینه‌های خدمت برای کارکنان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات