سید ساجد یعقوبی
رییس دادگاه بخش خورش رستم گفت: برگزاری جشن گلریزان زمینه آزادی سه نفر از زندانیان جرام مالی غیرعمد این بخش در ماه مبارک رمضان را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۷۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

سه زندانی مالی هشجین آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، باقر نریمانی با اعلام این خبر افزود افزود: زندانیان آزاد شده از محکومان پرونده‌های مالی نیازمند بودند که با بدهی ۶۳۰ میلیون ریال زندانی شده و با کمک‌های جمع آوری شده جشن گلریزان از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در جشن گلریزان امسال گفت: با پیگیری‌های مستمر ریاست ستاد دیه هشجین تلاش می‌شود تا تمام زندانیان مالی و جرایم غیرعمد در سریع‌ترین زمان ممکن از زندان آزاد شوند.

او اظهار داشت: در سال گذشته نیز با کمک‌های جمع آوری شده مردم نوع دوست هشجین، پرداخت یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال کمک مالی از سوی ستاد دیه و گذشت بخشی از طلب از سوی شاکیان پرونده‌های جرایم مالی، زمینه آزادی این زندانیان با بدهی ۶ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریالی از زندان خلخال فراهم شد.

نریمانی افزود: در حال حاضر ۹ نفر از زندانیان مالی این بخش با بدهی ۲۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و محکومیت مالی مربوط به ناتوانی در پرداخت دیه، مهریه و سایر موارد عاجز از پرداخت بدهی خود بوده و نیازمند کمک‌های مردمی برای زمینه سازی از زندان هستند.

رئیس ستاد فرعی دیه بخش خورش رستم خلخال همچنین با بیان اینکه در جشن گلریزان سال گذشته این بخش مردم نوع دوست منطقه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند، گفت: در گلریزان امسال نیز برغم شرایط نامناسب اقتصادی، مردم خیر این بخش به آزادی زندانیان مالی کمک کردند.

ارسال نظرات