با حضور هیئت داوران مجرب دانشگاهی؛

ایده های برتر مخترعان و مبتکران بسیجی چهارمحال و بختیاری ارزیابی شد

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته ایثار و مقاومت، 35 ایده برتر مخترعان و مبتکران استان ارزیابی شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۵۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  هوشنگ جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما ، ضمن گرامیداشت لیالی پرفضیلت قدر و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، گفت: به مناسبت هفته ایثار و مقاومت، برنامه ارزیابی ایده های برت و حمایت از مخترعان و مبتکران بسیجی استان با حضور 20 نفر از داوران مجرب دانشگاهی در مرکز امامت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

وی، افزود: در این برنامه 35 طرح از 32 بسیجی مخترع و مبتکر استان چهارمحال و بختیاری در سه کارگروه با موضوعات؛ مکانیک، انرژی- نظامی؛ برق و الکترونیک و کامپیوتر؛ کشاورزی و دامپروری مورد ارزیابی قرار گرفت.

جمشیدی ادامه داد: مخترعان و مبتکران در حضور اساتید دانشگاهی که داور ارزیاب هستند، از طرح های خود دفاع کردند.

وی، خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج داوران  ارزیاب، ایده های برتر خدماتی در زمینه های کمک بلاعوض، حمایت تسهیلاتی، پشتیبانی اداری تا رسیدن به مرحله تولید دریافت می کنند

این مقام مسئول، یادآوری کرد: از ده سال پیش تاکنون؛ سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛ 500طرح را مورد حمایت با تسهیلات قرض الحسنه قرار داده و به 300 طرح و ایده نیز کمک بلاعوض اعطا نموده و همچنین از 40 طرح نیز تا رسیدن به مرحله محصول پشتیبانی کرده است.

وی، گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت جایگاه علم در پیشرفت جامعه و توجه به نخبگان علمی جامعه، سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آمادگی پشتیبانی از طرح ها و ایده های مخترعین و مبتکرین استان چهارمحال و بختیاری را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار