خبرهای داغ:
سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۵۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت روز قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«لَقَد اَخَذنا میثاقَ بَنی اِسرائیلَ وَ اَرسَلنَا اِلَیهِم رُسُلاً کُلَّما جَآءَ هُم رَسولٌ بِما لا تَهویٍ اَنفُسُهُم فَریقاً کَذَّبوا وَ فَریقاً یَقتُلونَ»

«ما از بنی اسرائیل پیمان گرفتیم و پیامبرانی به سوی آنها فرستادیم (ولی) هر زمان پیامبری چیزی برخلاف هوای نفس آنها می‌آورد، عده‌ای را تکذیب می‌کردند، و عده‌ای را می‌کشتند» (آیه 70 سوره مائده )

 باز هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و فریادهای «مرگ بر اسرائیل» مردم در جای جای ایران و جای جای دنیا ندای «هیهات من الذله» را در گوش ظالمان طنین‌انداز کرد.

روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز اتحاد جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز جهانی قدس روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز لبیک به فرمان امام‌خمینی(ره) به عنوان مبتکر این روز و معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

روز قدس روز تبلور عینی حمایت امت اسلام و ملت‌های آزاده از قیام و آزادی‌خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است.

دیگر بار در میان سکوت مجامع جهانی و کشورهای مدعی حقوق بشر، حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل هزاران نفر از مردم بی‌دفاع غزه را نشانه رفته و مسلمانان روزه‌دار نوار غزه را به خاک و خون کشیده است.

این وحشی­گری نه تنها توسط سردمداران به اصطلاح مدعی حقوق بشر محکوم نشده است بلکه، کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم وحشی صهیونیستی در ماه میهمانی الهی که از یک‌سو مورد حمایت آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تأسف بار کشورهای اسلامی همراه گردید و این واقعیت تلخ، حقیقت تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین و مردمان رنج کشیده را به نمایش گذاشته است.

به راستی ای مفتی‌های مسلمان‌نما، که برای سربریدن مردم بی‌گناه فتوای جهاد می‌دهید! اکنون چرا سر در بشکه‌های نفت فرو برده‌اید و چشم خود را این چنین بی‌شرمانه بر کشتار ملت مظلوم فلسطین بسته‌اید؟! چرا در این نزاع آشکار هم‌نژادان و هم‌کیشان خود را رها کرده‌اید و در اجاره لابی صهیونیستی در آمده‌اید؟!

به همین مناسبت بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در سنگر حق محوری و دفاع از مظلومین و ستمدیدگان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همگام با سایر اقشار ملت سرافراز ایران اسلامی در روز قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یکبار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند تا لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند. به فضل پروردگار مردم مقاوم سرزمین اشغالی (فلسطین) که عمری را در پایداری و ایستادگی گذرانده‌اند از این بحران خونین نیز به سلامت گذر خواهند کرد و تمام شرم این دعوای اسلام و کفر بر جبین بد طالع مدعیان دروغین جهانی ثبت خواهد شد.

وَ سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا اَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات