مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: روز قدس روز دفاع از ارزش های اسلامی ونماد اتحاد وهمگرایی جهان اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۵۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

حجت الاسلام بیگدلی در گفت وگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی(ره)، فرصتی مناسب برای ملت ایران و سایر ملت های همراه با ملت فلسطین بوده تا اقداماتی را که بیش از ۶۰ سال توسط آمریکا و اسرائیل و متحدانش درباره فلسطین انجام می شود تحت تاثیر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از نیم قرن است که آمریکا و اسرائیل برای محو فلسطین تلاش می کنند اما همواره با شکست مواجه می شوند و ملت های مسلمان عزم خود را جزم کرده اند تا بنیان این رژیم غاصب را از بین ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)بابیان اینکه امروز ایده وتفکر اعتقادی وفرهنگی اسرائیل از بین رفته است،خاطرنشان کرد:ایده امام خمینی (ره)اسرائیل را به اضمحلال کشاند وامروز شاهد انزوا وکاهش قدرت نفوذ وقلمرو اسرائیل هستیم.

وی افزود:در حال حاضر استکبار جهانی و صهیونیسم درصدد اسلام هراسی بوده که در این شرایط بر همه امت اسلامی واجب است در صحنه حاضر باشند و مانند همیشه از کیان اسلام و آرمان های اسلام از جمله حق مسلم مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: : برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به وحدت مسلمانان کمک بسیاری کرده و امت واحده اسلامی زیر پرچم مبارزه با ظالم در کنار هم جمع شده و اقتدارشان را به رخ جهانیان می‌کشند

این مسئول با بیان اینکه در طی این سالها نیز ملت ایران به خوبی به صحنه آمد و ملتهای دیگر نیز به تدریج وارد صحنه شدند ،گفت:روز قدس روزی جهانی است که حتی کشورهای غیر اسلامی نیز برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین وارد صحنه شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)با اشاره به اینکه دین اسلام بر ایستادگی ومقابله با ظالم تاکید دارد،افزود: یکی از اهداف راهپیمایی باشکوه روز قدس، دفاع از مظلومان عالم بوده و انقلاب اسلامی در این زمینه پرچمدار خوبی بوده است؛ راهپیمایان، فلسطین را نماد مظلومیت در جهان و رژیم اشغالگر قدس را ظالم‌ترین رژیم‌ها می‌دانند.

وی با تأکید بر این‌که روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، تصریح کرد: مردم با حضور بابصیرت خود ثبات قدم در آرمان‌های امام راحل و انقلاب را اعلام خواهند کرد و در مقابل مستکبران عالم اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام بیگدلی در پایان با دعوت از مردم استان برای حضورو برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد وگفت:حضور مردم در این راهپیمایی با ترویج تفکر ظالم در جهان اسلام مبارزه کرده و روز دفاع از ارزش هاست.

 

ارسال نظرات