خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن خبر داد

روکش آسفالت 17 کیلومتر از راه‌های روستایی رزن

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن گفت: روکش آسفالت 17کیلومتر از محور‌های روستایی این شهرستان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۷۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

روکش آسفالت 17 کیلومتر از راه‌های روستایی رزنمرتضی داوودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از روکش آسفالت 17کیلومتر از محور‌های روستایی شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت: برای این میزان کار اجرایی مبلغ 25 میلیارد ریال از منابع ملی هزینه شده است.

وی افزود: از مهرماه سال گذشته نیز 10 کیلومتر از محور رزن- دمق و رزن- همدان لکه‌گیری و روکش آسفالت شدند که مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار صرف آن شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن ادامه داد: همچنین حدود 3 هزار متر مربع لکه‌گیری در محورهای روستایی این شهرستان با 450 تن آسفالت در حال انجام است.

وی جمع‌آوری و رفع تجاوز از حریم راه‌های این شهرستان را از جمله اقدامات در دستور کار این اداره برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون دستور تخریب چهار مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه راه‌های این شهرستان صادر شده است.

داوودی یادآور شد: سه مورد دیوارکشی، فنس کشی و ساختمان سازی غیرمجاز در محدوده حریم راه‌های این شهرستان نیز در این مدت به مراجع قضایی معرفی و دستور توقف آن صادر شد.

وی یادآور شد: کم شدن عرض جاده و افزایش عبور عابران پیاده در جاده‌ها و در نهایت بروز تصادفات در محورهای مواصلاتی از عوارض ساخت و سازهای بدون مجوز در حریم راه‌ها است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن در ادامه لکه‌گیری راه‌ها، رگلاژ و تنظیم شانه راه و قنوها، تنقیه و لایروبی راه‌ها، حمل مصالح برای عملیات راهسازی، تعمیر و نصب انواع تابلوها انتظامی، اخطاری و ...، شستشوی علائم ایمنی، ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، با اجرای نیوجرسی و گاردریل، ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی و تعمیرات ابنیه‌ها را از دیگر اقدامات اجرایی و در دستور کار این اداره عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار