خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

پوزه شیطان در ماه مبارک رمضان به خاک مالیده می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: پوزه شیطان در ماه مبارک رمضان به خاک مالیده می‌شود و دسیسه‌های او ناکارآمد خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۹۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

پوزه شیطان در ماه مبارک رمضان به خاک مالیده می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمد ولی دارابی در کلاس قرآن در جمع پرسنل سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: پوزه شیطان در ماه مبارک رمضان به خاک مالیده می‌شود و دسیسه‌های او ناکارآمد خواهد بود.

وی گفت: در سوره مبارکه اعراف آیه ۱۷ اشاره شده است که شیطان از چهار طرف انسان را مورد هجمه قرار می‌دهد از روبرو، پشت سر، از چپ و راست؛ امام باقر(ع) در تفسیر این آیه شریفه می‌فرماید شیطان از روبرو آخرت را برای انسان سهل و آسان نشان می‌دهد و از پشت سر انسان را دعوت به جمع کردن اموال بیشتر و حرص و طمع بیشتر نسبت به مال و منال دنیا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: از سمت راست برای ما نقشه می‌کشد و با ایجاد شبهات و زیبا جلوه دادن آنها، دین ما را فاسد می‌کند و از بین می‌برد، از قسمت چپ با ایجاد شوق به نظارت و شهوات و غلبه شهوات در قلوب انسان‌ها سعی در گمراهی آنها دارد که این رسالت در این زمانه بر عهده فضای مجازی فاسد و سیستم‌های تبلیغاتی دشمن که شب و روز مطالب و صحنه‌های غیر اخلاقی و بی بند و باری را ترویج می‌دهند قرار گرفته است.

وی افزود: خداوند برای رهایی از این هجمه‌های شیطان فرموده‌اند که برای انسان دو راه دیگر نهاده شده است از بالا و پایین اگر انسان از راه بالا یعنی دعا و استغاثه خدا را بخواند و راه پایین یعنی سجده و خشوع در درگاه پروردگار کند، پو زه شیطان به خاک مالیده می‌شود.

دارابی گفت: انسان مومن حتی در ماه مبارک رمضان که گویند شیطان در غل و زنجیر است باید از این دو راه کمک بگیرد.

وی با بیان اینکه بعد از واقعه کربلا که شیاطین جنی در قالب شیاطین انسی ظاهر شدند و بهترین خلق را به مسلخ کشاندند، افزود: بهتر از این اتفاق امام سجاد(ع) است که دارویی بهتر از دعا و سجده در درگاه خداوند برای برطرف شدن این گرفتاری‌های مسلمین از شر شیاطین جنی و انسی نیافتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: دعا و سجده دارویی بسیار شفادهنده بود که در همان زمان مردم به اشتباهات خود پی بردند و گروه‌های مختلفی از توابین تشکیل و باعث شد قیام خونین کربلا تا به امروز ماندگار و ندبه کنندگان آن در تاریخ صدایشان ماندگار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار