خبرهای داغ:
سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۸۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سیر پیش رو جهان لحظه به لحظه و لایه به لایه حرکت رو به کمال خود را در می‌نوردد، حرکتی که گردنه‌های سخت را پشت سر می‌گذارد و اندیشه‌های پاک و مسیر حق و حقیقت را بر جهان و جهانیان بر ملا می‌کند.

در این سیر نقاب دنیاپرستان، ظالمان، عربده‌کشان و جهان‌خواران یکی پس از دیگری کنار می‌رود ‌و چهره منحوس رژیم‌های غاصب که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده است، خودش را نشان می‌دهد.

روز قدس یادگار متفکرانه و هنرمندانه امام عظیم الشان انقلاب است که یکی از همین مقدرات الهی می‌باشد برای نشان دادن ظلمی ۷۱ ساله بر هویت مردم مظلوم فلسطین و زخمی که بر بدنه اسلام مانده است.

ما هنرمندان بسیجی استان همدان همچون گذشته در صحنه و در بدنه جامعه در کنار اقشار مختلف مردم حضور پررنگ خود را اعلام می‌داریم و تمامی توطئه‌های دشمنان از جمله موضوع «معامله قرن» که توسط سردمداران احمق آمریکا مطرح شده که در راستای روند صلح بین دولت فلسطین و رژیم باطل صهیونیستی است را به شدت محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم این خواب‌های آشفته هرگز تعبیر نخواهد شد.

تحرکات منطقه‌ای آمریکا و آوردن ناو و نیروهای نظامی خود به خلیج فارس، کوبیدن بر طبل توخالی خودشان است که آخرین اقدامات بی‌نتیجه‌شان را برای متوقف کردن قطار پیشرفت جمهوری اسلامی به کار می‌برند.

به دلیل آنکه این انقلاب همواره در طی چهل سال، دفاع از مظلومین عالم را از اهداف مهم خود قرار داده است، و ملت پر اراده و مملو از امید که روزی به لطف الهی به رژیم دیکتاتوری پهلوی پایان داد، قادر خواهد بود حکومت های جور و ستم را از صحنه هستی پاک کند و الگویی شده است برای مظلومین جهان و پایانی است به صدها سال سیاست های استعمارگرانه ستمگران.

گروه‌های مقاومت فلسطین در روزگاری که سلاح آنها فقط سنگ بود اما امروزه به پیشرفت‌های نظامی قابل توجه‌ای رسیده‌اند، به طوری که در مقابله اخیر نیروهای مقاومت با رژیم متجاوزگر صهیونیستی با موشک‌های نقطه‌زن جواب محکمی به این تجاوزگری‌ها دادند و این موضوع نوید بخش محقق شدن وعده مقام معظم رهبری (حفظه الله) است که فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

در این سیر پیش رو همگی باید نقش خود را خوب ایفا کنند.

اکنون همه اقشار؛ صاحبان قلم، روشنفکران، علمای دینی، شخصیت های دانشگاهی، رسانه‌ها و تریبون‌دارها قدمی در این مسیر بر خواهند داشت و ما هنرمندان هم از طرفی با قدرت هنر و خلق رنگ و فرم و نمایش، مظلومیت مظلوم و ظلم ظالم را به تصویر خواهیم کشید.

وعده ما جمعه ۲۵ رمضان روز جهانی قدس

سازمان بسیج هنرمندان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات