استاندار اردبیل گفت: سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل فرصت مناسبی برای مدیران جهت جذب اعتبارات است.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۱۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

سفر رئیس جمهوری به استان فرصتی مناسب برای جذب اعتبارات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه اردبیل افزود: مدیران استان قبل از سفر ریاست جمهوری رایزنی های لازم را با وزارتخانه های مربوطه در خصوص جذب اعتبارات انجام دهند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری تابستان امسال به استان اردبیل سفر خواهد کرد خواستار تلاش برای جذب اعتبار در جریان این سفر شد.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی بودجه های عمرانی استان گفت: با لحاظ شدن ردیف اعتباری برای راه ها، اعتبار این محل به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه چهارخطه در استان وجود دارد و این در حالی است که امسال ۶۰ کیلومتر دیگر به این میزان افزوده می شود.

وی گفت: برخی پروژه های شاخص استان از جمله راه آهن اردبیل در سال گذشته و امسال از اعتبار مناسبی بهره مند شده، اعتبار این پروژه از ۱۰۱ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۵۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

بهنامجو بیان کرد: مطالعات راه آهن اردبیل – پارس آباد نیز انجام شده و اقدامات اتصال خط آهن جمهوری آذربایجان به پارس آباد نیز عملیاتی می شود.

استاندار اردبیل به اجرای پروژه های مهم در شهرستان های استان از جمله کامیون سازی مشگین شهر و احداث شهرک های گلخانه ای در پارس آباد اشاره کرد و گفت: راه اندازی این طرح ها برای کل استان نتیجه مثبتی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به توزیع ۲۳۶ میلیارد تومان اعتبار جاری و عمرانی بین شهرستان استان اردبیل خواستار دقت در استفاده از این اعتبارها در محل های مناسب و بویژه زیرساخت های اشتغال شد.

وی بیان کرد: این اعتبار نسبت به سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار