مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بر اساس آمارهای موجود 994 میلیون تومان خدمات تحصیلی در قالب کمک‌هزینه تحصیلی، لوازم‌التحریر، مشاوره و راهنمایی به سه هزار و 817 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ارائه‌شده است.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۵۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هدایت صفری با اشاره به اینکه یکی از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد کمک به تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است، گفت: بر اساس آمارهای موجود سه هزار و 817 دانش‌آموز و دانشجوی مستعد نیازمند از خدمات تحصیلی این نهاد در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.

وی بابیان اینکه منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی به دانش آموزان و دانشجویان از محل منابع داخلی این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود، افزود: در قالب خدمات تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته حدود 994 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به اینکه خدمات تحصیلی این نهاد در قالب کمک‌هزینه تحصیلی، لوازم‌التحریر، مشاوره و راهنمایی به دانش آموزان و شهریه به دانشجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود، ادامه داد: از مجموع خدمات تحصیلی ارائه‌شده به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت بیش از 601 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی در طول سال پرداخت‌شده است.

صفری بابیان اینکه برای دومین سال پیاپی برای تمامی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد بسته لوازم‌التحریر و کیف تهیه و تحویل شد، افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان هیچ‌دانش آموز نیازمندی به خاطر فقر مالی از ادامه تحصیل بازنماند.

این مسئول با دعوت از خیران برای مشارکت در تأمین هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند، ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند در راستای تأمین مایحتاج موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال تحصیلی جدید نیز از طریق دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری به‌صورت حضوری و یا شماره‌گیری #024*8877*، تلفن گویای 0968877 و یا مراجعه به سایت امداد به آدرس www.emdad.ir به‌صورت غیرحضوری مشارکت کنند.

 

ارسال نظرات