فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: تفکر امام راحل الهام بخش آزادی خواهان و حق طلبان عالم است و جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران به رغم توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌ها متعهد و مستمر جبهه شیطانی و به فضل الهی مصمم‌ تر از همیشه بر پیمان وثیق خود با امام راحل (ره) و رهبری و شهیدان گرانقدر وفادار است.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
تفکر امام راحل الهام بخش آزادی خواهان و حق طلبان عالم است
مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد با حضور مردم ولایت مدار و مرزی شهرستان بیله سوار در حسینیه ثار الله ناحیه بیله سوار برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در این مراسم با اشاره به سخن امام راحل که فرموده اند اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد گرفت، اظهار داشت:این فرمایش امام خمینی (ره) نشان از دور اندیشی و افق اندیشه او نسبت به حوادث، رخداد‌ها و پدیده‌های عینی در عرصه‌های مختلف زا قلمداد نموده است.

وی در ادامه به شخصیت آن بزرگ مرد بسیجی قرن که هنوز هم با گذشت سی سال از ارتحال ملکوتی و فقدان آن شخصیت تاریخ ساز یاد و نام او در دل مردم زنده است افزود: تفکر امام راحل الهام بخش آزادی خواهان و حق طلبان عالم است و جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران به رغم توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌ها متعهد و مستمر جبهه شیطانی و به فضل الهی مصمم‌ تر از همیشه بر پیمان وثیق خود با امام راحل (ره) و رهبری و شهیدان گرانقدر وفادار است.
 
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار بیان کرد: ملت ایران با هوشمندی و اقتدار از دیوار‌های سخت تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه امروز عبور کرده و با پیمودن راه و خط روشن حضرت امام خمینی (ره) در اوج عزت و عظمت در معرض جهانیان قرار داده است.

در ادامه وی از عموم مردم شریف شهرستان بیله سوار برای شرکت در مراسم عزاداری خیابانی که راس ساعت ۱۹ روز سه شنبه از جلوی حسینیه ثار الله ناحیه بیله سوار برگزار خواهد شد دعوت کرد.
ارسال نظرات