معاون درمان وزارت بهداشت در شهرستان نور مطرح کرد؛
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: شاخص مازندران در حوزه سرمایه گذاری در بخش سلامت مناسبت نیست و با عقب ماندگی مواجه است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی بعدازظهر پنجشنبه در افتتاح ساختمان جدید درمانگاه حضرت زینب (س) در رویان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان نور اظهار داشت: شهرستان نور جزو سه شهر برتر مازندران است و جمعیت رو به رشدی دارد.

وی افزود: از نظر مسائل بهداشتی و درمانی کار‌های خوبی در دولت یازدهم شروع شده و ساختن کلینیک درمانی، خدمات تصویربرداری، بهسازی اتاق عمل، هتلینگ و ... از جمله دستاورد‌های دولت یازدهم است.

جان بابایی ادامه داد: با کمک دولت و مجلس، اورژانس، اتاق عمل و هتلینگ بیمارستان نور مجهز شده است و کار‌های خوبی در حوزه درمان شهرستان صورت گرفته است.

معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: توسعه مراکز درمانی خصوصی می‌تواند سبب کمک بخش دولتی شود و تقویت و پشتیبانی بخش خصوصی در حوزه سلامت از سیاست‌های دولت است.

وی بر لزوم توسعه مراکز درمانی در مازندران اظهار داشت: وزارت بهداشت آمادگی سرمایه گذاری و حمایت از پروژه‌های درمانی توسط بخش خصوصی است و سرمایه گذاری‌ها در جا‌هایی صورت گیرد که مردم برخوردار باشند.

جان بابایی افزود: باید مردم از خدمات درست درمانی بهره‌مند شوند و سیاستگذاری و نظارت اصل مهم دولت در حوزه درمانی در بخش خصوصی است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی دریافت خدمات سالم پزشکی را امری مهم دانست و گفت: باید ضوابط وزارت بهداشت در مراکز درمانی خصوصی رعایت شود.

وی تصریح کرد: شاخص مازندران در حوزه سرمایه گذاری در بخش سلامت مناسبت نیست و با عقب ماندگی مواجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها