خبرهای داغ:
معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه‌های علمیه از برگزاری اولین همایش ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس» در قم خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۱۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین ملکدار در گفت وگویی گفت: همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف زنده نگاه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات طلاب رزمنده و تجلیل از ایثارگران و نقش آفرینان حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس و همچنین ارائه الگوی جهادی و بسیجی در تحصیل و مدیریت به حوزویان و همچنین استفاده از تجربیات رزمندگان دفاع مقدس و ایجاد فضای تعامل و ارتباط بین طلاب رزمنده برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس با محوریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تیپ امام جعفر صادق (ع)، مرکز خدمات حوزه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون هفته آینده در قم برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش در تاریخ ۱۹ خرداد ۹۸، روز یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و همچنین سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری است برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس بیان کرد: در این همایش که در سالن همایش‌های بین المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری می‌شود، از ۱۰ روحانی و طلاب جانباز تجلیل می‌شود.

وی گفت: قرار بود این همایش در سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار شود که به دلیل تراکم بالای برنامه‌ها قرار شد که این همایش در خردادماه که ماه انقلاب است که هم سالروز فتح خرمشهر و هم ۱۵ خرداد و رحلت امام راحل و شهادت آیت الله سعیدی و... در آن واقع شده است برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها