خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از برنامه های اوقات فراغت بسیج ورزشکاران ویژه دانش آموزان در بیش از 10 رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۱۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج، هادی قاسم نیا مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از برنامه های ورزشی اوقات فراغت بسیج ویژه دانش آموزان در تابستان 98 خبر داد و اظهار داشت: یکی از بهترین راهکارهای پر کردن اوقات فراغت که مى‌تواند هم جسم نوجوانان و جوانان را تقویت کند و هم روحشان را تعالى بخشد، ورزش است.

وی فراهم آوردن زمينه هاي لازم جهت جذب نوجوانان و جوانان به بسيج، پر كردن بخشي از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با استفاده از مسابقات و برنامه هاي ورزشي و ايجاد انگيزه در ميان نوجوانان و جوانان براي انجام فعاليت هاي آموزشي ، اجتماعي و فرهنگي در قالب مسابقات ورزشي را هدف از برگزاری کلاسها و مسابقات ورزشی دانست.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه تابستان امسال در رشته های مختلف ورزشی با حضور مربیان مجرب و کارآزموده آماده استقبال از دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی هستیم افزود: کلاسهای کونگ فو، تکواندو، کاراته، تیراندازی، والیبال، شنا و دارت ویژه خواهران و کلاسهای تکواندو، دفاع شخصی، کاراته کیوکوشین و دفاع شخصی، وشوو، کاراته آزاد، تیراندازی ، فوتسال ، والیبال، شنا و دارت ویژه برادران تشکیل می شود.

وی بیان داشت: مهلت ثبت نام  25 خرداد ماه و شروع کلاس ها یکم تیرماه است و شرط شرکت در کلاس ها بسیجی بودن است که در این صورت هزینه کلاس ها بین 30 تا 60هزار تومان متغیر است.

قاسم نیا ادامه داد: در صورت بسیجی نبودن با به همراه داشتن (کپی شناسنامه و 2قطعه عکس ) به کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند (کانون بسیج ورزشکاران) مراجعه کنید.

وی اضافه کرد:  علاوه بر مسابقات تیراندازی، استعدادیابی در برخی از رشته های ورزشی جهت اعزام به مسابقات استانی و کشوری انجام می شود.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: ثبت نام از علاقه مندان جهت شرکت در کلاس های ورزشی در تابستان انجام می شود اما این فعالیت ها با پایان تابستان تمام نمی شود و کلاسها در رشته های مختلف در تمام سال برای حضور جوانان و نوجوانان دائر است.

وی ادامه داد: آدرس برگزاری کلاسهای شنا در استخر کوثر و سایر کلاسها در خیابان ارتش، جنب درمانگاه شهدا، کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها