خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری اسدآباد از راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۸۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان اسدآبادلیلا امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب اسدآباد اظهار داشت: اداره امور آب برای استفاده از پسآب آن برای امورات کشاورزی و تغذیه رودخانه‌ها به طول یک هزار و 700 متر خط انتقال آب اجرا کرده است.

وی افزود: بخشی از اجرای طرح بهینه‌سازی از پسآب شهری باقی‌ مانده، که اداره امور آب برای نصب پمپاژ برای انتقال آب از محل تصفیه‌خانه  فاضلاب به مسیر رودخانه و اراضی کشاورزی نیاز به 300 میلیون اعتبار دارد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: متاسفانه طولانی شدن انتقال فاضلاب شهری و تجمع آن در محل تصفیه‌خانه مشکلات زیست ‌محیطی ایجاد کرده و این محل  تبدیل به مرداب شده که نیاز است هر چه سریع‌تر دستگاه‌های مرتبط  این امر را تعیین تکلیف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گردنه اسدآباد اظهار کرد: بیشترین آمار تصادفات در محور گردنه اسدآباد تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ بوده که پیگیری‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با اداره کل و سازمان قرار بر این است که اعتباری برای جداسازی لاین رفت و برگشت این محور در سال جاری اختصاص یابد.

امیدی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار عملیات جداسازی لاین رفت و برگشت این محور پرتردد در سال جاری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون بسترهای لازم برای این برنامه انجام گرفته و احیا خاکریزهای بازدارنده شروع  شده است، افزود: در رابطه با رانش گردنه اعتباری برای روکش گردنه اختصاص یافت که در همین راستا اختلاف سطح موجود گردنه رفع شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات