استاندار مرکزی تأکید کرد:

علیرغم تحریم های دشمنان چشمه جوشان خیرین فعال است/ تعهد 18 میلیارد تومانی خیرین در استان مرکزی

استاندار مرکزی از تحقق بیش از 80 درصد تعهدات خییرنی در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۸۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با گرامی داشت یاد و خاطر مرحوم حافظی گفت: نام او همیشه در اذهان زنده است چرا که وی ۵۰ سال در این مسیر با گمنامی حضوری فعال داشت و صادقانه خدمت کرد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در این زمینه پیشرو بوده است، افزود: زمانی که در هیچ کجای کشور مجمع خیرین شکل نگرفته بود استان مرکزی علاوه بر تشکیل این مجمع اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد که این نشان از مهم بودن اقدامات خیرین برای این استان است

استاندار مرکزی با بیان اینکه خدمات راستین خیرین هیچ گاه فراموش نشده و از یاد ملت قدرشناس ایران نخواهد رفت، ادامه داد: در استان مرکزی امثال حافظی ها کم نداریم. قطعاً اقدامات امثال او، صدها سال ماندگار خواهد بود و نام نیک چنین افرادی از یادها نخواهد رفت. باید راه وی برای سایرین الگو باشد تا مسیرش ادامه‌دار باشد.

وی، به کمک بانوان در امور خیریه اشاره کرد و افزود: بانوان در فعالیت‌های خیریه خرد پیش‌قدم هستند که این نشان از درک بالا، نیت خیر و احساس مسئولیت بانوان جامعه در این اقدامات خداپسندانه است.

آقازاده با اشاره به اینکه علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان در تمام مقاطع انقلاب اسلامی چشمه جوشان کار خیر فعال و برقرار بوده، افزود: نکته جالب‌توجه اینکه در این شرایط ویژه اقتصادی که در کشور شاهد آن هستیم این فعالیت‌های خیرخواهانه کمتر نشده و به روال سابق ادامه دارد.

وی از کارنامه قابل‌قبول خیرین استان مرکزی خبر داد و اضافه کرد: خیرین استان کمک ۱۸ میلیارد تومانی را متعهد شده‌اند که در حال حاضر ۸۰ درصد آن تحقق پیداکرده و باقی آن در حال انجام است. همچنین میزان کمک خیرین در استان مرکزی رشد قابل قبولی داشته است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروزه بیش از گذشته به تهیه فضاهای مطلوب و استاندارد برای دانش آموزان نیاز داریم چراکه ساختمان‌های مدارس به دلیل عمر طولانی و رفت‌وآمدهای زیاد فرسوده شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار