خبرهای داغ:
گروه ۳۰ نفره نیرو‌های عملیاتی حوزه یک شهید ابراهیمی قم به همراه خانواده، برنامه آموزشی تفریحی خود را در منطقه آبشار خاوه بخش کهک اجرا کردند.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۵۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، تیم‌های عملیاتی حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در برنامه‌ای آموزشی تفریحی با ۸ کیلومتر پیاده روی در مسیر رودخانه قبادبزن، آبشار ۱۰ متری باغچه نبات روستای خاوه بخش کهک را در نوردیدند.

این گروه ۳۰ نفره به سرپرستی احمد جهاندیده معاون عملیات حوزه و با مربیگری رضا علیزاده میر موحد و سید ابراهیمی و سرکار خانم وجیه پیرصالحی عضو هیأت کوهنوردی استان، از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه از ایستگاه مبدأ (قنات روستای قبادبزن) حرکت و صعود خود را آغاز نمود و در ساعت ۱۱:۵۰ موفق به استقرار در ارتفاع آبشار ۱۰ متری خاوه شدند.

اجرای آموزش‌های تاکتیکی کمین و ضدکمین، پیمایش ارتفاع، صخره نوردی، کار‌های گروهی، طبیعت شناسی و نیز مباحث عقیدتی صالحین از مباحث طول مسیر پیاده روی بود.

معاونت عملیات با همکاری سلسله مراتب و خارج از مأموریت‌های ابلاغی، این اردو‌های تفریحی، آموزشی، نظامی را با هدف حفظ انسجام و آمادگی جسمانی نیرو‌ها و همدلی خانواده‌ها، به صورت آتش به اختیار برای تمامی سال تدارک دیده است.

اجرای برنامه آموزشی تفریحی بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی قم در آبشار خاوه+ تصاویر

ارسال نظرات