خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز وظیفه اصلی بسیج اساتید به عنوان قشر فرهیخته،عمق‌بخشی به مباحث نظری سیاست‌ورزی است.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۸۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

عمق‌بخشی مباحث نظری سیاست‌ورزی وظیفه اصلی بسیج اساتیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌اله شعبانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید «چمران» و روز بسیج اساتید اظهار داشت: یکی از انحرافات انقلابی ما نبود عمق در سیاست‌ورزی‌های دینی است.

وی گفت: بسیاری از افرادی که دچار زاویه با انقلاب شدند این است که مبانی نظری را بحث نکردند و یکباره از مسیری وارد سیاست‌ورزی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: امروز وظیفه اصلی بسیج اساتید به عنوان قشر فرهیخته، عمق‌بخشی به این مباحث است و در این عرصه می‌توان به خوبی به تعمیق مباحث نظری سیاست‌ورزی پرداخت.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه مبانی قدرت سیاسی، سیاست داخلی، مبانی تشریح و تنقیه نشده بر عهده کسانی است که رهرو شهید «چمران» بودند.

شعبانی افزود: امام راحل حکومتی را که به راه انداختند برخاسته از نهج البلاغه و قرآن است و اگر بخواهیم امام(ره) را برای مردم تشریح کنیم باید با قرآن تفسیر کنیم؛ مواضع امام(ره) و سیاست‌ورزی ایشان یعنی نهج البلاغه.

 در پایان این مراسم از پروفسور زلفی‌گل به‌عنوان نخبه کشوری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات