خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان ایلام بیان کرد :

موضع‌گیری خردمندانه رهبر انقلاب در جریان اخیر رسوایی دیگری برای آمریکا پدید آورد

موضع‌گیری حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در جریان اخیر نیز ، رسوایی دیگری برای آمریکا و رئیس جمهور این کشور پدید آورد .
کد خبر: ۹۱۴۹۵۶۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
موضع‌گیری خردمندانه رهبر انقلاب در جریان اخیر رسوایی دیگری برای آمریکا پدید آورد 

 محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، در همایش توجیهی مدیران علمی و فرماندهان پایگاههای مقاومت علمی بسیج استان ایلام ضمن تشریح برنامه های سال 98 سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان عنوان کرد : هدایت و حمایت از نخبگان بسیجی ، برگزاری ویژه برنامه های علمی ، برگزاری کنگره شهدای علمی استان ، سازماندهی بانک اطلاعاتی نخبگان استان ، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و برگزاری نشست های بصیرت افزایی از جمله برنامه های سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان در سال جاری خواهد بود.

وی ، با بیان اینکه 2 مرکز رشد و حمایت ، با داشتن امکانات و تجهیزات مناسب آزمایشگاهی ، جهت نخبگان بسیجی در مرکز استان راه اندازی شده است ابراز داشت : خوشبختانه طی سالهای اخیر سازمان بسیج علمی استان کمک شایانی به  نخبگان ، محققان و مبتکران بسیجی در جهت کارشناسی ، هدایت و حمایت های مادی و معنوی از ایده هاو طرح های این قشر صورت داده است  .

علی پور اظهار کرد : برگزاری جلسات شورای پژوهشی خانه نخبگان بسیجی استان ایلام از دیگر برگ های برنده سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام است که در جهت  احصاء و پیگیری مسائل و مشکلات استان گام های موثری برداشته است .

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، در بخش دیگری از اظهارات خود به اقدام اخیر آمریکا در خصوص ارسال فرستاده ژاپنی به ایران جهت پیشنهاد مذاکره ایران با آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت : آمریکا سالهای مدیدی است که برای پیش گیری از الگو شدن ایران از هر حربه ای استفاده می کند و خوشبختانه موضع‌گیری حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در جریان اخیر نیز ، رسوایی دیگری برای آمریکا و رئیس جمهور این کشور پدید آورد .

علی پور تصریح کرد :  رئیس جمهور آمریکا به یقین می داند که در مقابل مقاومت  و وحدت  مردم  ایران ناتوان است و پیشنهاد مذاکره را تنها راهبرد خود برای تسلیم  شدن ایران در برابر خواسته‌ها و زیاده‌خواهی‌های نامعقول خود می داند .

این مسئول اظهار داشت : آمریکایی ها در گام اول انقلاب و در طی چهار دهه همواره  خیانت های بزرگی به ملت ایران روا داشته اند که همواره با وحدت ، مقاومت ، اتحاد و ایستادگی ملت ایران ، رسوایی هایی متعددی برای آنها و متحدانشان اثبات شده است.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام خاطر نشان کرد : نگاهی اجمالی به تاریخچه کشورمان ، بیانگر این است که در دوران رژیم پهلوی ، آمریکا بصورت تمام قد در امورات کشور دخالت داشته و مردم کشور با وجود داشتن منبع غنی نفت ، در  فقر مطلق می زیستند و تجربه دخالت های آمریکا قبل از انقلاب اسلامی نشان داده است که اگر در مقابل زیاده خواهی دشمن ،  عقب‌ نشینی کنیم دشمن راه را برای تسریع در پیشروی خود باز خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن توجیه فرماندهان پایگاههای علمی و مدیران علمی سپاههای نواحی ، به پرسشهای حاضرین پاسخهای کاربردی توسط متولیان همایش ارائه شد.

ارسال نظرات