خبرهای داغ:

دو اقدام فرهنگساز کارکنان منطقه نفت شمالشرق شاهرود

روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق شاهرود با حضور مدیر این منطقه از خادمان قرآن و نماز تکریم و تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۴۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
دو اقدام فرهنگساز کارکنان منطقه نفت شمالشرق شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سیدوحید سیدموسوی با اشاره به تجلیل از خادمان قرآن و نماز و فعالیت‌های انجام گرفته در ستاد اقامه نماز این منطقه گفت: هدف از اجرای این طرح، حمایت و ارتقای ظرفیت‌های دوستداران و فعالان قرآنی و ترویج فرهنگ نماز بویژه نماز جماعت است.
رییس روابط عمومی منطقه شمال‌شرق تاکید کرد: خادمان این عرصه صرفا با انگیزه‌های دینی- اعتقادی و بدون چشم‌داشت و انتظار، بیشترین اهتمام و مهمترین گام را در توسعه فرهنگ قرآن و نماز بر می‌دارند.
سیدموسوی با اشاره به ختم کلام وحی در ماه میهمانی خدا توسط همکاران منطقه، اظهارکرد: با برگزاری طرح تلاوت نور در حسینیه سید الشهداء (ع) مرکز این منطقه، همکاران ما هر روز یک صفحه از کلام وحی به همراه ترجمه آن را قرائت می‌کنند.
وی ادامه داد: تفسیر و تبیین معارف، کرسی تلاوت و برگزاری حلقه‌های قرآنی و نمازی، افق و چشم انداز طرح‌های آتی روابط عمومی منطقه شمال‌شرق است.
به گفته وی در پایان این مراسم، از سعید مهرانفر، علی اکبریان، حسین عرب‌اسماعیلی، احمد شریعتی، محمد عامری و یعقوب رجبی به عنوان خادمان و فعالان قرآن و نماز این منطقه تجلیل شد.
ابتکار خیرخواهانه کارکنان مرکز انتقال نفت سمنان
رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق همچنین گفت: جمعی از همکاران نیکوکار این مرکز با قبول سرپرستی و بیمه عمر یکی از کودکان بی‌سرپرست این شهر، دارای فرزند معنوی شدند.
سیدموسوی با اشاره به اینکه همکاران خیر ما تاکید بر گمنام بودن دارند؛ اضافه کرد: در راستای تعامل و همکاری با یکی از موسسه‌های خیریه ایتام سمنان، تعدادی از کارکنان این مرکز، سرپرستی یک کودک بی‌سرپرست را تقبل کرده‌اند.
وی اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ حسنه "حامیان کودکان یتیم" را هدف‌گذاری نموده و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با مشارکت سایر همکاران، سرپرستی یک کودک دیگر را نیز قبول نماییم.
سیدموسوی تصریح کرد: همکاران خیر ما از فروردین امسال، هر ماهه مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بابت بیمه عمر وی پرداخت می‌نمایند تا در پایان قرارداد بیمه، بصورت سرمایه‌ای در این کودک عزیز قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار