خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:

بسیج در بسیاری از کارها می‌تواند گره‌گشا و راه‌گشا باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: بسیاری کارها وجود دارد که ادارات با محدودیت‌هایی که دارند، نمی‌توانند ورود کنند اما نیروی بسیج می‌تواند گره‌گشا و راه‌گشا باشد.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۶۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

بسیج در بسیاری از کارها می‌تواند گره‌گشا و راه‌گشا باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی در جمع اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر اظهار داشت: همه حرف من و شما یکی است و آن هم خدمت‌رسانی به مردم، گوش سپردن به فرامین رهبری معظم و پیروی از راه شهدا است.

وی افزود: همه جریانات سیاسی موجود و در چهارچوب نظام، در راستای منویات رهبر و خدمت به مردم هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: در اینکه نظام و دولت خدمت به مردم می‌کند جای تردید نیست، چراکه همه بدنه این نظام هستند.

وی خطاب به اعضای مجمع بسیج عنوان کرد: شما در هر کارگروهی به هر نتیجه‌ای رسیدید به ما اعلام کنید تا از آن استفاده کنیم.

ولدی با بین اینکه مردم ما اگر از دست ادارات گلایه‌مند هستند چهار دلیل دارد، گفت: این دلایل شامل عدم توجه به ارزش‌های ایثار و شهادت، عدم پاسخگویی به مطالبات مردم، عدم پیگیری به هنگام و برخورد بد با مردم است.

وی ادامه داد: بازرسی از ادارات و اصناف را شروع کرده‌ایم و بعد از دریافت گزارشات و تجزیه و تحلیل آنها اقدام می‌کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه حضور در جمع اصناف، محلات و مساجد را از بدو کار خود آغاز کردیم، افزود: حضور در محلات حاشیه‌ای و کمتر برخوردار را از روز گذشته با حضور در مسجد عاشورا آغاز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: نیت ما خدمت به مردم است و جز این به مسائل دیگر نه اجازه ورود می‌دهیم و نه می‌پذیریم.

ولدی یادآور شد: در زمینه اقتصاد مقاومتی شاخصه‌هایی تعریف کرده‌ایم که بر اساس اسناد بالادستی باید حرکت کنیم و بسیج سازندگی باید به ما در این مسیر کمک کند.

وی ابراز داشت: بسیاری کارها وجود دارد که ادارات با محدودیت‌هایی که دارند، نمی‌توانند ورود کنند اما نیروی بسیج می‌تواند گره‌گشا و راه‌گشا باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از هیچ اداره‌ای نمی‌پذیریم که بدون برنامه باشد، افزود: پروژه‌های در حال انجام نیز باید در قالب زمانبندی به انجام برسد.

وی ادامه داد: مشکلات بخش‌ها احصاء شده و جز بخشدار، یک معاون هم معین آن بخش تعیین شده و تا سطح مدیر استانی تلاش برای حل مشکلات را دنبال می‌کنیم.

ولدی با بیان اینکه هرکجا طرح آماده‌ای داشتید به ما بدهید تا استفاده کنیم، گفت: سیاست وزارت کشور، استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در خصوص انتخابات مشتمل بر چهار اصل قانونمندی، امانتداری، مشارکت حداکثری و بی‌طرفی کامل است.

وی خاطرنشان کرد: اصل سیاست ما گوش سپردن به فرمان رهبری معظم، پیروی از سیاست‌های رئیس جمهور و خدمت به مردم شریف شهرستان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: هماهنگ‌کننده تمام دستگاه‌های نظام در شهرستان هستیم، نه صرف دولت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار