سازمان ورزش بسیج از اقدامات سید محمد پولادگر در فدراسیون تکواندو تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۱۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز فرهنگ، مرام پهلوانی و همچنین هفته المپیک مراسم تجلیل از رئیس فدراسیون تکواندو جناب آقای سید محمد پولادگر با حضور جمعی از ورزشکاران، مسئولین و همچنین مسئول سازمان ورزش بسیج  در زورخانه شهید اژدری جماران برگزار گردید.

مسئول سازمان ورزش بسیج  گفت: 17 شوال که در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز فرهنگ ورزش زورخانه ای و پهلوانی نامگذاری گردیده است خود در اسلام یک تاریخ و یک نهضت روشنگری را به ارمغان آورده است. این روز حاوی پیام های متعددی از جمله لبیک به امام و ولی خود، شجاعت و شهامت، مقاومت در برابر دشمن و دفاع از مضلوم است و در چنین روزی بود که پیامبراکرم(ص) فرمودند روزی که تمام اسلام در یرابر تمام کفر صف کشید . و لذا آقای پولادگر از جمله مروجین فرهنگ و مرام پهلوانی است که شایسته تجلیل و قدردانی در این هفته می باشد.

آقای پولادگر در فدراسیون تکواندو اقدامات ارزشی  و انقلابی بسیاری از جمله برگزاری یادواره شهدای ورزشکار تکواندو، برگزاری کلاس های اخلاقی و بصیرتی، لحاظ نمودن قرآن و مباحث دینی و کارهای بسیار دیگر که همه همه در راستای توسعه و تقویت فرهنگ پهلوانی بوده است. انجام داده اند.

نکته دومی که بسیار حائز اهمیت است حضور تیم های ملی تکواندو در این زورخانه و این مناسبت خاص بسیار مهم است چرا که به این ورزشکاران روحیه اعتماد به نفس و خودباوری می دهد و باعث می شود تا فرهنگ و مرام پهلوانی در این رشته المپیکی و مدال آور برای این نسل جوان نهادینه گردد چرا که حضرت آقا فرمودند: ورزش باستاني كشورمان يك تاريخ و  يك فرهنگ   محسوب   مي  شود كه  در طول ساليان با جوانمردي ،گذشت و ايثار عجين شده است.

انشالله این ورزشکاران ما بتوانند در عرصه های ملی و بین المللی ضمن به اهتزار در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاعه دهنده این فرهنگ و انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظرات